Onko kukaan teistä sipsi syöppö? Paras merkki? :D

Itse olen kova sipsi hirmu. ^^' Paras merkki on Taffel, mutta muutkin menee helposti sukkulle. xD

Avainsanat: sipsit ruoka herkut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 23:08

olen varsinainen sipsisyöppö, rakastan Manhattan sipsejä <3

Kysyjän kommentti

Hyvä me!! :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 22:11

En ole, hyvin harvoin tulee sipsejä syötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 22:25

joskus harvoin tulee syötyä ja ne ovat niitä kartanon sipsejä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 22:39

Silloin kun teen sen virheen että ostan perunalastuja ei merkillä ole väliä,
paketti menee lähes aina vartissa tyhjäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.07.2009 - 00:15

En ole ostanut itselleni - liekö koskaan - mutta kyllä nuo kourani käyvät aina jonkun avatulla pussilla ihan mielellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:23

Minä olen mutta harvoin, niihin jää koukkuun niin en uskalla usein ostaa.
Lempparit ovat weekendin pekonisipsit, nam

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 07:00

Onneks päässyt eroon siitä koukusta.Aikoinaan vetelin urakalla juustonackseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 09:51

Onneksi en ole niin "alas" vajonnut. Kyllä saatan syödä muutaman sellaisen pyöreästä purkista, ovatkos ne niitä Taffeleita. Enemmän pidän maissilastuista, ovatkos ne niitä tacoja ? Kaikenlainen mussutelu kuuluu kyllä harrastuksiini, mutta en voi pitää mitään esillä, sillä silloin saataan syödä jopa ne kaikki. Syöpön ongelmia !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 16:58

En pidä mistään roskasyötävästä ja sipsit ovat siitä pahimmasta päästä. kaloreita ja suolaa...
ei ihme jos nuoriso lihoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 20:06

En ole sipsi syöppö, mutta jos ostan niin se pyöree purnukka on paras, ne on Pringlesiä eli Prinkkuja.
Silloin harvoin jos haluan pientä, epäterveellistä naposteltavaa, niin ne on ehdottomasti Tortilla Chips, maissilastuja, miedosti suolattuja =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 01:45

kuuluu kiellettyjen aineiden listaa,

jos sitten joskus sortuu salaa pimeässä syömään, ei siinä kerkeä merkkiä ihmettelemään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 04:49

Ostan useasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 19:36

Kerran vuodessa saatan syödä, kun lapsenlapselleni niitä ostan lauantai-illan ratoksi. Muutaman aina maistan. Ovat kauhean lihottavia. Nyt laihiksella en uskalla niitä suuhuni laittaa.