Oletko golffin ystävä,pelaatko sitä itse,vai katsotko muiden peliä?

Minä en ymmärrä siitä urheilulajista mitään.

Avainsanat: golf peli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 17:44

en ymmärrä mitään enkä osaa pelata.. ja se on liian kallis harrastus mulle

Kysyjän kommentti

En katso televisiosta enkä pelaa golffia,eli en ymmärrä siitä lajista mitään,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 17:49

Pitäisi olla joku ihme pohatta jos haluais golfia pelata, enpä ole, enkä muutenkaan katso muiden pelaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.07.2009 - 18:42

Jotain pallon huidontaa se taitaa olla. Ei näillä silmillä nähdä niin pientä palloa saatikka sitten vielä osuta niillä kaiken maailman mailoilla. Olen joskus kokeillut minigolfia ja se oli eri nastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 18:46

Scottilaiset lammaspaimenet aloittivat lyödä paskapalloja myyränkoloihin joskus keskiajalla. Sitten "munattomat miehet" laati jonkinmoiset säännöt pelille. Sinne reiälle tuo Spedekin lyyhistyi, lie vaikka kuinka kiihottavaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 19:29

Minigolfia olen joskus käynyt pelaamassa.Tv:ssä pelattiin/pelataan? Golfin The Championship.Ei kiinnosta,joten en seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 20:14

minigolf on kyllä ihan kiva , mutta en osaa tuota isoa golfia laisinkaan..en kyllä katsele sitä edes tv, täkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 21:47

Pelaan frisbeegolfia joka viikko, sitä pelataan aivan pallogolfin säännöillä ja termit/sanonnat ovat aivan samoja. Pelaamiseen ei tosin tarvitse mitään pelilupaa (greencard) kuten pallopuolella. Myöskin radan kiertäminen on ilmaista, pallogolfkierros maksaa monta kymppiä. Kynnys lähteä frisbeegolfiin on erittäin matalalla ja on hauska laji koko perheelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 23:10

en ole, vihaan golfia, joku voi tykätä mutta minä en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 01:00

Veli pelaa, minä en .

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:26

Ei innosta golf yhtään, ei pelattuna,katsottuna tai pelitarinoita kuunneltunakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 10:06

Minulla on jo aoton takakontssa hankittuna yksi (1) golfmaila, kotona kaksi golf-käsinettä ja avoin mieli. Kenties jonain päivänä vielä aloitan. ElGounassa on golf-kenttä, siellä sitä voisi antaa nurmen ja hiekan lentää !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.07.2009 - 10:45

Minä kun olen urheiluhullu (penkkisellainen) niin seuraan golfiakin. Harvassa ovat ne lajit, mitä en seuraisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:26

gollfin pelaajille on tärkeintä puhua pelistä niille jotka ei sitä pelaa..eli korostaa näin omaa erinomaisuutta.siellä pääsee parempiin piireihin ,muuten se ei olisi mahdollista .siellä tulee aina kuitenkin kilpailutilanne. ja kiinnostavinta on kuitenkin että mitä tuo tekee työkseen kaksinaamaista touhua . luovuinkin koko harrastuksesta ,pelailen omilla niityillä sitä vain.n turhaa väittää että on halpaa touhua. kuntokaan ei kohene tässä .hiljaista kävelyä ja pitää varoa että syke ei nouse lyönti tilaisuuteen.on olemassa golfglubeja joihin on pääsy hinnoiteltu niin korkeaksi ettei tavallinen duunari vain tule jäseneksi, rapakuntoisten möhömahojen touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 01:55

mulla on rata tossa aika liki, usein lenkillä poikkean siellä kahviossa, mutta eipä ole tauti tarttunut ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 04:41

En pelaa golffia, mutta katsoa saatan kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 12:54

En ole hirveä golfin ystävä enkä sitä pelaa, ehkä mini-golfia kaverin kanssa saatan pelata, ja jos sitä tv:stä tulee niin kyllä saatan katsoa.

Lisätty: 21.07.2009 - 12:56

Niin ja mini-golf maila kyllä silti on.

Lähteet:
Urheilu ja liikunta. Golf