Joko sinulla on mansikkasato pakkasessa,tai muuten säilöttynä?

Laitoin mansikat pakkaseen perjantaina nyt on mistä talvella ottaa,jos säilyvät sinneasti.

Avainsanat: pakaste mansikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 19:17

Hillona on osa ja loput viipaileina tai kokonaisina pakasteessa. Tänä kesänä keitin tavallista hilloa viime vuonna maustettua mansikkahilloa ja sitä on vielä pakkasessa jäljellä.

Kysyjän kommentti

Mansikka on hyvä marja,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 17:43

nyt ensviikolla pitäis pakastaa viimeistään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:44

ei ole vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:50

eijolee

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.07.2009 - 18:41

Istutin elämäni ensimmäiset mansikantaimet mansikkasäkkiin ja hyvin näytti satoa tulevan. Korjattavaa ei jostain kumman syystä ole kuin muutama marja. Huiskautin verkkohuivin niskaan ja nyt viimeiset jäljelle jääneet saavat kasvaa rauhassa. Sen verran että suun makeaksi saan.
Harvoin ostan mansikkaa pakkaseen. Viime vuonna ostin ja niitä on edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 20:02

Syön mansikat nyt tuoreena, en tykkää pakastaa.
Syönti marjat käyn yleensä suoraan mansikanviljelijältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 21:06

Osa on ,osa ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 21:50

Ei ole vielä ei ole oikein päässyt poimimaan kun on satanut koko ajan, ilmeisesti ei näillä nurkilla ole kovin kummoinen sato tänä vuonna. Tarkoitus on mennä kyllä pellon laitaan loppuviikosta. Eilen ostin lastenmusiikkitapahtumaan litran mansikoita s-kaupan edestä, maksoi kolme euroa ja olivat isoja, makeita marjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:26

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 09:38

Puolisoni on meidän perheen mansikkavastaava. Yhden laatikon olemme pakastaneet lasten herkuksi. Mansikka ja lakka kuuluvat sarjaan yliarvostetut marjamme. Hinta ei ole laatua vastaava. Banaanit, nektarrinit ja viinirypäleetkin ovat hyviä. Eivätkä ollenkaan niin kalliita. Mutta nyt kaikki ovat taas aivan eri mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 04:39

Täälläkin rupeaa kohta puolin olemaan valmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 20:30

ei ole näkynyt, en uskalla asian perään kyselläkkään sillä seurauksena olisi vaan komento pellolle ...