mitä on google?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 17:01

Parhaiten Google tunnetaan hakukoneestaan.
Minä käytän kuitenkin eniten sen selainta. En mainosta, mutta suosittelen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 16:31

Google Inc. on yhdysvaltalainen pörssinoteerattu yhtiö, joka tarjoaa etupäässä Internet-palveluita.

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 16:51

Olisikohan se Google joku traktorimerkki? Muistelen, että Springfield Shopper-lehdessä oli kerran sellainen myytävänä. Myyjästä, vuosimallista ja tehoista yms. en kyllä muista paljon mitään.Sen muistan, että siihen traktoriin sai kätevän lisälaittteen, sellaisen hakukoneen, millä saa haettua viljat ja heinät himaan.

Jos ei kukaan meistä napsulaisista tiedä (niinkuin luulen) , niin etsi vaikka internetistä vastausta kysymykseesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:05

Google=hakukone

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.07.2009 - 18:38

Se on se maailman tietävin tietotoimisto jolta ei mikään tieto ole pysynyt salassa. Kaiken se tietää, kohta kai minun kengännumeronikin. Nimeni ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 18:57

Hakukoneeksi kutsuttu tietotoimisto, kotimaa USA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 19:26

Hakukone, en muuta tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 20:24

luultavasti ei mitään ainesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 21:56

Aloitussivuna minulla aina joka koneessa, todennäköisesti maailman paras hakusivusto. Monen mielestä ilmaisine työmatkoineen ja lounaineen myös maailman paras työpaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 00:58

Hakukone eli Kuukkeli. Google Inc. on yhdysvaltalainen pörssinoteerattu yhtiö, joka tarjoaa etupäässä Internet-palveluita. Google kehitti Internetin hakukoneen. Useimmat englantia puhuvat ihmiset ääntävät sen suunnilleen "guugl".

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:27

Apu elämääni internetissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 10:12

Mr. Google on viisas ja vanha mies. Tietää uskomattaoman paljon, ja muistaa lähes ääliömäisen paljon kaikenlaista nippelitietoa. Googleen saa parhaiten yhteyttä tietokoneen välityksellä internetin kautta. Mr. Google oikeastaan asuu tietokoneessasi. Siellä hänellä on pieni ikkuna,yleensä oikeassa ylälaidassa, josta kyselemällä saat vastauksia kaikkeen maan ja taivaan väliltä. Aina Googlekaan ei vastaa siihen mitä kysyit, sillä Googlekin on hyvä arvaamaan. Mr. Google tietää minustakin jotain, jotain sellaista, mitä sinäkään et tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 12:49

Hakulaite ja duunipaikka.