Miksi napsulaiset on >50v eläkeläisiä, tai yksinhuoltajaäitejä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2009 - 19:02

niin olet sinäkin ennen pitkää (todennäköisesti)
joten ei syytä huoleen,
mummot rulettaa tässä maassa muutenkin ja kovaa menee ..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 13:54

No eikä olla :D En minä ainakaan, mitään noista.

Lisätty: 19.07.2009 - 13:55

Ja ne jotka ovat, ehkä heillä vaan sattuu olemaan niin hyvin vapaa-aikaa että voivat sitä kivasti viettää täällä Napsussa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 14:12

Minä en ole kumpaakaan. Kuka tai mikä sinulle tuollaista on väittänyt? =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 15:50

En ole kumpikaan noista. Minun mielestäni täälä on porukkaa vauvasta vaariin. Tai ei ehkä ihan vauvasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 16:09

Olen yksinhuoltajaäiti koska olen eronnut. En tiedä miten erotun esim. sinkusta tai seurustelevasta koska tyttäreni on jo aikuinen. Pelkkiä termejä joihin jotkut takertuvat... miksiköhän?...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:12

Miksi kysyt Anonyyminä. Kerroppa omaa tarinaasi

Lähteet:
Eikö kantti kestä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:45

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:48

voin sanoa sinulle , jos tulet tuonne minun sivuilleni siitä asiasta keskusteleen,mutta otappa se nimimerkkisi esiin ja tule sitten.. oottelen innoissani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.07.2009 - 18:27

Ai miksikö, ehkä siksi että me osaamme antaa nuoremmille edes jonkin verran järjellisiä vastauksia ja neuvoja. Ja keltäs he muilta kyselisivät?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 18:32

Suomi on ainakin vielä vapaa maa. Meillä kaikilla suomalaisilla on sanan- ja mielipiteenvapaus.

Ollaan iloisia siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 19:20

Pitäiskö olla jompaa kumpaa? 50 v on jo ylittynyt, olen työelämässä 3-vuorotyössä, lapset aikuisia ja 4 lastenlasta. Mitähän vielä pitäisi olla? Ai niin avoliitossa elelen. Aika terve, onnellinen ja on mahdollista matkustella sekä tehdä paljon mielenkiintoisia asioita. ....ja napsutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 19:22

sun tilastoissasi ja merkinnöissäsi on väärää tietoa.
en ole mikään noista sinun väittämistäsi.

Kuulutko itse noihin sinun kriteereihisi?

miksei saisi olla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 19:37

Käsittääkseni Napsulaisista löytyy eri ikäisiä ,eri siviilisäädyistä sekä eri sukupuolta olevia ihania ihmisiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 19:50

Kovin rohkea väittämä anonyymin esittämänä. Joukosta varmasti löytyy väkeä ns. joka lähtöön, niin ikämittarilla kuin muillakin keinoin mitattuna. Hyvä niin, antaa palstalle vaihtelua, väriä ja erilaisia mielipiteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 20:17

Ihmeellinen tilasto anonyymillä !!
En kuulu kumpaankaan ryhmään ja mitä sit jos kuuluisin o)
Meitä on täällä monen ikäisiä, naisia, miehiä, tyttöjä, poikia, eronneita, karanneita, sinkkuja, avioliitossa eläviä tai sen kaltaisessa suhteessa eli jos jonkin sortin kulkijaa. Ja se on hyvä se !!
Elämän rikkaus !!
En yleensä edes vastaa anonyyminä esitettyihin kysymyksiin, mutta täällä on nyt viime päivinä ollut ärhäköitä nimettömiä. Kehottaisin pysymään pois näiltä sivuilta, jos ei miellytä !!
Turha tänne on tulla vihaansa kylvämään !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 20:27

No voi perskules

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 21:08

Suttavat olla yli viisikymmenvuotiaita,eronneita tai yksinhuoltajia,mutta suattaapi olla toisinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 21:31

En ole ja itseäni se ei haittaa vaikka puolet onkin hieman iäkkäämpiä.
Monesti on kokemusta ja asiatietoa ihan toisella tavalla kuin mopoikäisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 01:09

Hah! Mikäs väittämä tuo oli? Olen huomannut jutuista päätellen että monikin on melko nuorehko, tai nuoresti ajatteleva henkilö. Itseni henkinen ikä on testien mukaan 25v. jostakin kumman syystä jota en ala analysoimaan näin julkisesti.

Onko väärin keskittyä keskustelemaan hippasen kypsemmistä asiosta kuin vaan ****** ja *******?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:31

No en mie ole vielä, joten eipäs yleistellä.
Hyvä kun täällä on kaikenlaisia ja ikäisiä porukoita, opin kaikilta jotakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 09:03

Wii-mittarilla mitattuna henkinen ikäni on 28. Ehkä juuri siksi olen Napsussa. En muuten ole eronnut, minulla on sitäpaitsi kolme aikuista lasta. Anonyymin väittämä on kovasti provosoiva ja myös melko epätoivoiselta kuulostava. Mitä näissä yli viiskymppisissä ja eronneissa on sellaista, että pitää kysyä "miksi ?"?Onkohan anonyymi jotain ylevämpää yhteiskuntaluokkaa, kenties jopa ihan naimisiin päässyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.07.2009 - 10:50

Varmaankin siksi, että sinä voit esittää typerän kysymyksesi. Olet varmaan huomannut myös sen, että nämä sivut ovat siistit ja mielekkäät. Jos sinua häiritsee meidän aviosäädyt ja iät, voit ihan vapaasti päätyä joillekin rivoille sivuille. Niitähän riittää. Jos nyt kuitenkin jostain syystä haluat täälläkin seikkailla, suosittelen ottamaan nimimerkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 16:56

Minä kuulun tuohon toiseen kategoriaan ja toistakin alan lähestymään :-)
Ja tosiaan käyn täällä silloin tällöin koska täällä on mukava katsella kysymyksiä ja vastauksia ja osallistua välillä itsekin. Täällä on ihana asiallista ja silti huumorintajuista porukkaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:49

Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää.
Kaikki eivät harrasta nettiflaidaamista, vaan pitävät asiallisesta keskustelusta, eikä siihen tarvita "vanhuutta ja viisautta".
Jos pidät provosoinnista, niin suosittelen jotain muuta sivustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 22:53

Olipas provosoiva kysymys !! Ihan pakko vastata sinulle Anonyymi. Onko joku kieltänyt 50+ ja yksinhuoltajaäitien osallistumisen näille Napsun sivuille ? Minusta tuo sinun kysymyksesi on täysin asiaton ja tahditon. Mieti seuraavalla kerralla hiukan tarkemmin kysymyksesi asettelu. Chattaile jatkossa sinulle sopivilla sivuilla mikäli nämä kaikenikäisten, erilaisten ja samanlaisten ihmisten Napsu-sivut eivät sovi sinun tyypillesi :(

Lisätty: 21.07.2009 - 00:18

No, onhan se kyllä niinkin, että " se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 00:58

No enpä kyllä ole minäkään! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 04:30

Minä en ole kumpaakaan noista, vielä. Mutta minusta on hauskaa että täällä on eri ikäisiä ihmisiä. Paljon hauskempi vaihtaa ajatuksia.