Oletko viini-ihminen ? Valkkaria vai punkkua ?

Voi olla, että tämäkin viiniaihe on käsitelty jo täällä Napsussa, mutta kun en ole varma, niin kysäisempä =)

Avainsanat: viini

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 10:25

Kuiva valkkari on oiva ruokajuoma.
Liharuoan kanssa merlot.

Kysyjän kommentti

Nappasin siut tuosta heti alapuolelta jos sinne autiolle saarelle kuivaa valkkaria pääsis nautiskelemaan ;)
( merlotin hylkään, käy päähän, siis koskemaan )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 12:12

Valkoviini ehkä kerran vuodessa, viimeksi kun olin saksassa hotellissa niin aamiaisella tarjottiin valkoviiniä, tarjoilija kaatoi suoraan lasiin kyselemättä yhtään mitään. Lasi meni, mutta kun lähestyi pullon kanssa hetken kuluttua uudelleen kieltäydyin kohteliaasti.
Ruuan kanssa aina vesi, jos on erilaisia juustoja sekä suolakeksejä niin silloin käy kyllä viini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 12:17

En ole viini-ihminen. Inhoan viinejä. Päänsäryn saan hankittua helpommallakin tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 12:46

Punkkua tulee lipeltyä välillä. Valkkarista tulle vaan huono olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 14:31

Siitä tulee karsee olotila, ehkä lasillinen kerran viidessä vuodessa menee valkkaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 14:57

punkkua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 15:22

En osaa juoda viiniä ruoan kanssa ja en muutenkaan pidä viineistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 16:11

Hyvää punaviintä hyvän ruoan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:05

Punaviiniä päivittäin, valkoviiniä viikottain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:50

hyi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:53

valkkari ihmisiä mie oonkii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:54

eipä sitä näin alaikäisenä kannata vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 18:05

Viinit ovat viikonlopun ja juhlien ruokajuomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.07.2009 - 18:16

Valkkaria on tullut muutama pullollinen juotua tämän elon aikana. Punkkua ei pullollistakaan. Viime aikoina meni pari pullollista systerin kanssa seurustella ällön makeata Muscatoa - tai jotain Pirskattia se oli. Yväk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 19:44

En pidä viineistä ollenkaan.Luonnollisesti en niitä sitten juokkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 20:37

Viini ei uppoa. Ihan vaan vetttä ruokajuomana......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 21:13

Viinit vaaleina,tytöt tummina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:36

Valkoviini

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 01:52

Valkkaria ilman muuta. Punkusta tulee piä kipiäksi. Siis parempi ottaa vain vishyä ruokajuomaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 10:54

Valkkari parempi vaihtoehto, punkkukin käy. Ruoan kanssa yleensä juon mieluiten maitoa. Enemmänkin viini on minulle surustelujuoma ja silloin tällöin unilääkekin. Kotiviiniäkin olen muutaman kerran valmistanut, ja viimeksi kun tein, siitä tuli tosi hyvää.En kyllä muista, juotiinko se kaikki, vai kaadoinko varpusille ja harakoille. Ehkä nyt tänä kesänäkin saatan tehdä, kun noita marjoja näyttää taas tulevan, ja entisetkin ovat vielä syömättä. Älkääkä nyt luulko, että alkoholi olisi minulle jonkinlainen ongelma. Aina on kaapissa jotain juotavaa, ja se ei ole alkoholistin merkki. Alkoholistin ongelma on siinä, kun juotava loppuu. Ja pian koko elämä on ongelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:03

oon todellinen viini ihminen. enimmäkseen hyvän pihvi tai liha ruuan kanssa punkkua, mut nyt oon alkanu opetella myös valkkarin makuun kanan ja kalan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 04:18

En ole hirveä viini ihminen. Mutta hyvässä seurassa otan kun tarjotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 20:54

täyteläinen runsasarominen punkku on aina paikallaan ..