Huomenta kaikki ! Minä kahvinvihaaja jouduin aloittamaan aamuni kahvilla. Miten muut aloittivat tämän pyhäaamun ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 09:49

Vastaan kysymykseen kysymyksellä, miksi jouduit ??
Vastaampa ihan oikeastikkin. Aamukahvilla aloitin ja aivan vapaa ehtoisesti =)
Iso mukillinen vahvaa mustaa kahvia, pala ruisleipää ja vesirinkeli, kyllä lähti käyntiin =)

Kysyjän kommentti

En haluaisi juoda kahvia ollenkaan, koska minulle kehittyy siitä ankara riippuvuus. Heti, jos päivänkin jättää väliin, on aamulla pää kipeänä kuin pahassa krapulassa. Pääkipu menee ohi vain kahvilla ! Ikävä ilmiö.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 10:32

Nukuin myöhään ja lueskelin vielä heräämisen jälkeen ja nyt on keittimessä kuusi kuppia Costa Ricaa, jonka aion juoda yksin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 12:15

Vedellä aloitin, kahvilla jatkoin ja yrttipatonkia painikkeeksi. Sillä pärjäilee tuonne pitkälle iltapäivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 12:16

Hieman väsyneenä kun kävin nukkumaan vasta kello 02:30 ja olin ulkona aamusta kello 01 asti. Vielä en ole syönyt enkä juonut yhtään mitään. Kahvia ei kuitenkaan mene, suihkuun ja sitä kautta taas ulos tuossa 13 paikkeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 13:59

Nukkumalla pitkään, äsken kävin suihkussa. Mitään en vielä ole kerennyt syödä tai juoda, kun heti piti päästä napsuttelemaan :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 14:34

Aamuisin ehdottomasti on saatava vähintään pari isoa mukillista kahvia ja lämmin voileipä päällä juustoa, nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 15:12

Kahvillapa tietenkin tuli aamu aloitettua,ja hetken päästä kaurapuuroa. Ennen ruohohommia vielä
kupillinen kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:09

Kauralese-puurolla.Mustikkakeittoa kyytipoikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:47

Kahvilla aloitan päiväni,sitten syön puuron,siitä se päivä käyntiin lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:51

söin Bageleita nam nam .. toin niitä amerikoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:54

kahvilla ja karjalanpiirakalla alkoi aamuni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.07.2009 - 18:12

Kaksi mukillista hieman makuuni liian vahvaa kahvia aloitti päivän ihan pirstakalla olotilalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 19:23

Kylmää vettä, kahvia ja leipää juuston kera. Aamupäivä meni vielä maalaillessa kasvihuoneen ikkunoiden pokia ja illaksi työhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 21:15

Kahvilla hyvinkin,olikin mahtava alku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:37

Nukuin myöhään, ja jäi kahvi kokonaan juomatta tänään, vaikka ei ole jäänyt aamukahvi varmaankaan viiteen vuoteen ainakaan juomatta, huh, jopa oli vaikeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 02:06

Lasillinen tuoremehua ja pari motteria mustaa kahvia on pakko saada, sekä muutama voileipä, juustoa, tomaattia, paistettua pekonia ja perunoita, sekä kananmunia. Sokerimunkki jälkkäriksi sen toisen motterin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 04:12

Kahvilla aloitan jokaisen aamun, kuten tänäänkin.