On vaikea keksiä kysymyksiä?? Miten kumminkin tulee aina ihania kysymyksiä teiltä NAPSULAISiLTA??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 10:53

Tämäkin on hyvä kysymys, koska vastauksia tulee näin paljon.
Niistä selviää yhtä ja toista, mitä ei olisi hoksannut tai kehdannut kysyä, kuten Nennu mainitsikin, se on joskus siitäkin kiinni.
Idan kengännumero kiinnostaa ainakin minua, sillä se on sama kuin enkelilläni.
Kyllä ihmisiä kiinnostavat kaikki asiat. Ei tietenkään jokaista.
Minä luen kaiken. Vessassa saippuasta nimen ja wc- paperipaketti on oikea aarre, jos sellainen on sinne unohtunut. Montako arkkia siinä on, kuinka leveitä ja pitkiä jne. Sama viroksi, puolaksi ja tietenkin ruotsiksi.
Tuo renttukysymys on kysymysten Rolls Royce! En ole vielä siihen vastannut, enkä vielä tiedä osaankokaan.
Jatka vain samalla linjalla!

Kysyjän kommentti

Kiitos oli ihana vastaus..kiitos muillekkin vastanneille..yksi pitää valita hyvien vastausten joukosta..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 22:19

En ehkä sillälailla yritä miettiä kysymyksiä, kysyn vain ja häpeän myöhemmin. ^^'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 22:33

Ei ehkä aina ihania kysymyksiä,mutta eihän jokaiseen tarvii vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 22:38

Kyllä se tarina käy puolin ja toisin.Ei sitä aina tarvi miettiä kysymyksenä vaan sanonta muuttuu jonkin mielessä kysymykseksi. Eiks tää Napsu oo keskustelu/kysymys/tiedonjakoa.Jokainen voi poimia asiasta omansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 23:19

Hyviä kysymyksiä on vaikea keksiä,mutta kyselen kumminkin kaikenlaista minkä haluan tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 23:23

Olen nyt ollut melko kysymätön. Siis epäutelias Napsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 01:28

Esimerkiksi Albert Einstein nauroi äänekkäästi ja sanoi: "Miksi ei? Tehdään se!" Sama juttu se on täälläkin kysymyksien suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.07.2009 - 09:37

Kysymyksesi ovat aina hyviä. Jatka vain.
Mieluummin minä vastaan elämää sivuaviin kysymyksiin kuin jonkun esittämiin kysymyksiin kengännumerosta tai hiustenväristä. Kun ajatellaan että nämä ovat muidenkin luettavissa kuin vain meidän Napsulaiset, niin mitä se ketään kiinnostaa että Idalla on 36:n monot ja maantienvärinen tukka. Siitä ikivanhasta harmaasta hiihtohaalarista puhumattakaan.
Meitä on niin monta ja yhtä monta ajatusmaailmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 09:46

Kysymyksiä on laidasta laitaan, mikä on hyvä asia se.
On hyviä kysymyksiä ja vähemmän hyviä kysymyksiä, niinkuin vastauksiakin.
Ja vapaus valita jos joku kysymys ei kiinnosta, niin hyppää yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 12:09

Olen samaa mieltä kanssasi. Siksi en juuri koskaan mitään kysy. Ensinnäkin kysymykseni ymmärretään useimmiten väärin, tai sitten en osaa niitä kirjoittaa ymmärrettävään muotoon. Olenkin siis tyytynyt tähän vastaajan rooliin. Näistä olenkin saanut paljon kiitosta, joten kaikki napsulaiset laittakaa vaan lisää kyssäreitä. Kyllä tämä tyttö vastata jaksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:39

Sen takia koska minä en ole koskaan kysynyt mitään, tuhoaisin napsun hyvän fiiliksen idioottmaisilla kysymyksilläni.