Miksi naiset rakastuvat renttuihin???????????????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 23:23

Itsekkin olen joskus kauan sitten rakastanut renttua,olin silloin nuori ja sinisilmäinen,luulin rakkauteni parantavan hänet,siinä vain meinas mennä henki.

Kysyjän kommentti

Kylla sanoit hyvin asian..kyllä monella on meinannut henki mennä..kun on rakastunut renttuun..Kiitos sinulle ja muille vastanneille..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 22:10

No naisessa asuu pieni hoivaaja, joka ajattelee rakkaudellaan voivansa muuttaa rentunkin. Ja osaahan se renttu olla hurmaavakin? Naiset ihastuessaan voivat olla hiukan hölmöjä ja kukapa ei olisi rakastuessaan sinisilmäinen.

Lähteet:
Arvailua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 22:15

"Tutkijat ovat osoittaneet, että miehet, joilla on ilkeitä luonteenpiirteitä, kuten tunteettomuus, narsistisuus ja petollisuus, ovat naisten keskuudessa suurimmassa suosiossa. "

"Vaikka kyseiset luonteenpiirteet eivät kuulosta kovin houkuttelevilta, naiset usein yhdistävät ne maskuliinisuuteen ja kykyyn siittää terveitä jälkeläisiä. Toisin sanoen ne naiset, jotka hakevat hetken huumaa tai toivovat tulevansa raskaaksi tuntevat vetoa tällaisiin miehiin."

Lisätty: 18.07.2009 - 22:16

Ohhoh, tässä tosin puhuttiin vain seksistä, ei rakastumisesta.

Lähteet:
www.tohtori.fi/?page=1616302...id=2536369

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 22:23

Yhdyn samaan Lapsusksen kanssa. Naiset kuvittelevat voivansa hoitaa rentun "kuntoon" alintajuntaisesti. :) Hassua..

Lähteet:
Tuumailu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 23:28

Olen miettinyt samaa ihan ammati-ihmiste (terapeuttien, naisten) kanssa.
Aluksi pitää olettaa, että nainen ei itse ole renttu, koska silloinhan ei ole järkeä ajatella, että miksi naispuolinen renttu rakastuu miespuoliseen renttuun.

Luulen, että hieman kiltimmät naiset rakastuvat renttuihin, koska he ihailevat sitä vapautta, joka rentuilla on. He toivovat elämäänsä jännitystä, koska oma elo ei ole niin jännää. He kuitenkin tarvitsevat hiukan alkuu panijaa: rentun, joka vie heidät kauas kiltin siististä arjesta rajuun, yllättävään ja vauhdikkaaseen elämään.

Lisäksi rentut ovat melko komeita ja uhkeita, joten he ovat itsevarmoja, että vientiä on ja tulee olemaan. Ja naiset pitävät itsevarmuudesta; se on ensi askel tähän rentun pauloihin syöksymiseen.

Ja sama asia pätee lisäksi myös MIEHIIN. Itse olen muun muassa melke herkkä ja kiltti. Ja huomaan aina ajautuvani semmoisiin naisiin, jotka eivät nyt ole ihan renttuja, mutta sellaisia, jotka eivät ihan ole kiinni siinä harmaassa arjessa. Ehkä haluan myös, että elämäni olisi huolettoman rempseää ja hetkessä eloa, mutta koska tiedän, ettei se kannata lopuksi, niin pyrin siitä eroon. Kuten myös ne kiltit naiset, joten siksi kaikki naiset eivät rakastu renttuihin.

Lisätty: 18.07.2009 - 23:29

Toki edelliset "hoivaus" -vastauksetkin ovat omalta kannaltaan oikeassa.

Lähteet:
Pohdinta, Sid ja Nancy -tarina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 00:27

Rentut rakastavat naista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 01:13

No tossahan noita syitä jo tulikin.

Rentut ottavat elämän kevyesti ja rakastavat täysillä just sitä naista kuka heillä sattuu sillä hetkellä olemaan kierroksessa. He selviytyvät elämästään huumorilla, niin kauan kuin nainen ei ota vakavia elämän arkipäivän kysymyksiä esille, renttu osaa rakastaa sitä naista. Renttu elää päivän kerrallaan tässä hetkessä ja nyt. Naiset hullaantuvat tällaiseen ulospäin suuntautuvaan, hauskaan ja itsevarmaan tyyppiin. Usein rentuilla voi olla myös lapsellisia taipumuksia, jolloin hoivavietti voi naisissa päästä valloilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 01:45

Niin, naiset rakastuvat renttuihin ja saavat sitten kärsiä niiden edesottamuksista. Lycka till vaan!
Naiset kuvittelevat, että rentun seurassa saa olla rennosti ja tehdä ihan mitä haluaa. Totuus vaan tuntuu olevan puheita kuunnellessa usein päinvastainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 08:13

Siinä sitä oli edellä jo asiaa joten itse vain jälleen kerran huokaan helpotuksesta, että älysin sen rentun aikoinaan jättää...henki siinä meinasi mennä. Loput rentut olenkin jättänyt muille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.07.2009 - 09:32

Tuo on niitä iäisyyskysymyksiä mihin ei kai koskaan kukaan tiedä oikeaa vastausta. Niissä rentuissahan on aluksi niin hienoa ihmistä jotta. Mutta annas kun paremmin tutustutaan niin johan on toinen ääni kellossa. Ollaanko me naiset sitten niin hölmäjä että meidät saa hurmattua kaiken maailman liirunlaarumeilla - tiedä häntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 09:41

Naiset saattavat rakastua renttuihin, mutta oikeasti he haluaisivat itsellen turvallinen kumppanin ja hoivaajan. Siitä sitten johtuu, että nämä suhteet eivät toimi, vaan ajautuvat jonkinlaiseen parisuhdekriisiin, juoppouteen, väkivaltaisuuteen, eroon ja muihin onnettomiin tilanteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 10:10

Olin joskus rakastunut renttuun miekin, enkä osaa sanoa miksi. Miun kohdalla ei ollut kysymys hoivavietistä. Olisko se ollut jotain jännityksen hakemista elämään, tiedä häntä...
Onneksi järki voitti ja lopetin suhteen.
Nyt kun on ikää tullut, niin osaa arvostaa miehessä rauhallisuutta, turvallisuutta, miestä MIEHENÄ=)
Äxöniä löydyttävä tarvittaessa, ie mikään nössö saa olla kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 11:14

Mitäpä tuohon listaan on enää lisäämistä?
Lukuisissa lehtien tutkimuksissa on osoitettu, että mies saa olla millainen vain, kunhan ei ole tylsä.
Naiset rakastavat valheita, kun renttu lurittelee olevansa läänin kingi vähän joka suhteessa, ja luovat oman mielikuvitusmaailmansa näiden valheiden ympärille.
Eräskin tuttu nainen odotteli seitsemäntoista vuotta, että mies ottaisi lupaamansa eron. Kun ero sitten tuli, mies ei enää halunnutkaan seurustella.
Nyt toisella tutulla on menossa samanlainen suhde, joka alkoi perinteisesti, mies on muka asumuserossa ja paperit vetämässä. Hitaita ovat virkailijoiden kiireet, kun eivät viidessä vuodessa saa valmiiksi.
Voisinpa panna tähän kuulemiani miehen selityksiä, mutta liian tunnistettavia julkaistavaksi. Jossain pähkähullun ja järjettömän välimaastossa ne kaikki kuitenkin ovat. Sitä en varmaan tule ikinä ymmärtämään, että miksi nainen haluaa uskoa sellaisia? Eihän sellaisia kukaan oikeasti voi uskoa vuodesta toiseen, eihän? Sanokaa te, jotka olette kokeneet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 11:56

Johtunee kai omalta osaltani siitä, että aina vaan sen sortin tyyppeihin tutustuin. Ei tullut kunnon miehiä osakseni, joihin olisin voinut luottaa ja turvata 100%:sti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 12:00

Juliet Jonesin Sydän asiasta lauloi reilut 20 vuotta sitten.
Jospa se onkin niin että miehistä tulee niitä renttuja vasta
kun he ovat tavanneet naisen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 14:44

Kemia vetää puoleensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:51

senkun tietäisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 18:00

Ns. heikot naiset tarrautuvat renttuihin, ei vahvat ja itsenäiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 18:02

en ole rakastanut renttuu, vaan oikein ihanaan nallekarhuun , omaan mieheeni.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 19:50

Itsekkin rakastuin renttuun.Sain kaksi lasta. 20v kestin, sitten sanoin,että nyt se on loppu. Oli nimittäin viinaan menevä.Sitten kun avioero oli selvä ,hän pyysi vielä yhtä mahdollisuutta. Siitä mahdollisuudesta on kulunut 15v. Tippaakaan ei ole juonut ja tupakointikin jäi samalla kertaa. Joten vaikka erottiin niin erossa ei olla oltu päivääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:39

Oi voi kun tietäisin niin ehkä minäkin jättäisin rentut rauhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 18:56

Silloin, kun rentut eivät ole rentuimmillaan, on heissä sitä voimaa ja työteliäisyyttä ja ihannoijaa ja lupausten antajaa sekä rakastajaa, jota naiset toivovat mieheltä saavansa. Perinteisesti, niinkuin monissa vastauksissa jo olikin, naiset haluavat hoivata jotain ja siinäpäs onkin hoivattavaa, kun oikein rentun itselleen ottaa huostaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 19:58

Juuri tätä samaa asiaa olen ihmetelly täs vähän aikaa itekki. Mut miks naiset rakastuu renttuun vaikka renttu ei rakastaiskaan naista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 01:05

Juliet Jonesin Sydän - Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin

Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Rakastuvat pitkätukkahulttioihin,
Petollisiin kulkureihinkin.
Ja pilvilinnan rakentajiin,
Unelmoiviin työnvieroksujiin.

Ja sehän tässä huolestuttaa,
Sehän tässä huolestuttaa,
Että kuinka meidän kunnon miesten käy,

Kun kaikki naiset rakastuvat renttuihin.
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Ei auta raha, ei omaisuus,
On sukupuuhun turha vedota.
Eikä tepsi korkeakoulutus,
Ei siisteydestäkään oo apua.

Ja sehän tässä huolestuttaa,
Sehän tässä huolestuttaa,
Nyt kuinka meidän kunnon miesten käy?

Yksin ravintolaan joudun lähtemään
Ja kuten varmaan arvaattekin,
Yksin myös saan aina palata.
Joka ilta sama kuvio toistuu
Kerta kerran jälkeen,
Mutta yhä ihmettelen samaa asiaa:

Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Renttuihin!
Ne rakastuvat renttuihin!
Rakastuvat! Naiset
Rakastuvat renttuihin aina vaan!
Naiset rakastuvat renttuihin!
Aina! Aina! Aina!

Nyt kuinka meidän kunnon miesten käy?