Pitkän iän salaisuus?

Maailman vanhimmalla miehellä oli selvät kuviot. Mitkä?

Avainsanat: pitkä ikä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 15:55

Tupakka, viina ja villit naiset!

Lähteet:
www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=1702093

Kysyjän kommentti

Vanha kansa, johon hänkin kuului, uskoo usein kaikenlaisiin rohtoihin, mutta minä uskon vain tuon viimeisen lisäävän ikää. Toiset lyhentävät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 15:52

Olkaapas hyviä seuramiehiä niin elätte pitkään ja hartaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 16:13

Huumori!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 16:44

113-vuotiaan elämän salaisuus? "Tupakka, viina ja villit naiset", mutta olisiko Henry Allingham vieläkin elossa, jos olisi jättänyt vaikka yhdenkin noista kolmesta pois?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:49

Kerron sitten kun pääsen siihen pitkäänikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 17:28

viski,tupakka ja villit naiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 18:59

Milläs me villit naiset sitten eletään vanhoiksi ? Villimiehien kanssako ? Ei kiitos !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 19:47

Kuolemanvälttely.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 20:34

Taitaapi olla monta tekijää kuviossa. Veikkaan hyvää perimää eli geenejä, suotuisaa elinympäristöä ja rentoa asennetta elämään yleensä.

Lähteet:
Oma arvaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 20:37

Isäni eli 90-vuotiaaksi ja oli ikänsä raivoraitis eikä polttanut tupakkaa. Harrasti monipuolisesti kaikenlaista fyysistä kuntoilua ja söi terveellisesti. Siinähän niitä pitkän iän eväitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 20:57

Kyllä se on elämän tavat mitkä antavat lisävuosia..Kysyn vaan miksi sotaivaliidit elävät vanhoiksi???
On monta pariskuntaa mitä nykyään avustan..ja ovat tosi tyytyväisiä....toivon itsellekin pitkää ikää....saan sieltä voimaa elämiseen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 21:53

Mahdollisemman stressitöntä elämää, hyvää asenetta ja huumoria niin ehkä saa elää pitkään. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 03:01

Maailman vanhimman miehen titteliä hallussaan pitävän miehen viimeiset hetket olivat koittamassa, ja paikalla ollut reportteri sitten kysyi häneltä, mikä on pitkän ikänsä salaisuus. Mies siihen sitten vastasi:
- Ikänäni en ole viinaa juonut enkä tupakkaa polttanut, ja naisista olen ikäni pysytellyt erossa...
Samalla alkoi viereisestä huoneesta kuulua hirveä huuto ja ryske. Reportterin ihmetellessä vanhus sitten sanoi:
- Isäukko siellä vaan tappelee ryyppykavereidensa kanssa naisista...

Kevennys illan lopuksi, korjaan aamun alkajaisiksi!

Vessahuumori nauratti myös muinaisia sumerilaisia 3900 vuotta sitten.

Etelä-Irakissa saattoi olla muutama vuosituhat sitten leppoisampaa kuin nykyisin - sieltä ainakin on peräisin maailman vanhin tunnettu vitsi. Se kuuluu näin: "Miesmuistiin nuori nainen ei ole pieraissut aviomiehensä sylissä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 11:39

Varmaankin kaikki mahdolliset paheet sopivasti annosteltuina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 11:53

Luonnon jugurtti se oli aikoinaan kun kasakka mainosti Valion jugua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:43

Nauru, tai niin ne väittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:31

Minun isäni eli 96 -vuotiaaksi. Eli kait minullakin on niitä pitkäniän geenejä :D ? Isäni piti "läskisoosista" ja oli tupakoinut ja juonutkin joskus. Tiedän myöskin sen, ettei isäni ollut saanut elää stressitöntä elämää, vaan tosi raskasta ja vaikeata. Hän oli paikallisesti politiikassa hyvin näkyvällä paikalla monta kymmentä vuotta elämästään. Hän oli savolainen ja erittäin humoristinen mies. Elämänsä loppuun asti hän piti tosi paljon naisista ja yritti jos miten liehitellä heitä. Elikkä summasummaarum huumori, yleinen osallistumisen vimma ja ne geenit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 16:38

Perimä ennekaikkea, ja sen jälkeen myönteinen elämänasenne.