Oikein rattoisaa lauantai-iltaa napsulaisille. Miten sen itsekukin viettää?

Itse maalailin ikkunoiden karmeja jotka tulevat kasvihuoneeseen. Pohja on valettu ja runkoa pääsee tekemään. Kaikki lasit hankittu eivätkä maksaneet mitään. Kustannuksia on tähän asti ollut pari säkkiä sementtiä ja hiekkaa, joten kannatta itse tehdä ja tulee ainakin tukeva sekä mieleinen. Lähden tästä rantaan saunan lämmitykseen ja yövymme mökillä joten huomen aamuna on mukavaa herätä lintujen liverrykseen.

Avainsanat: löhöily sauna mökkeily karaoke

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 19:01

Vihdoinkin painepesuri toimi pihallamme . Sai yhden kolmanneksen matoistamme pestyä Hetekan päällä (kiitos Napsuvihjeestä !) . Nyt ne valuvat ja kuivuvat, huomenna on vielä kaunis päivä. Sitten alkaakin loppukesän pitkä sade.

Kysyjän kommentti

Kiva, että matonpesu onnistui ja se heteka-vinkki oli minulta peräisin. Napsusta saa joskus oikein hyviä ohjeita...kiitos kaikille vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 15:54

Ohjelmassa pn "ruohonleikkuri pura ja kokoa", joten mökille ei nyt ehdi.
Ei ehtisi muutenkaan, joten viikoloppu menee nyt kotitöissä.
Mukavaa karaokeiltaa teille sinne järvenrannalle. Päästelkää niin, että vastaranta raikuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 15:57

Tietokoneen ääressä näillä näkymin... sääli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 16:15

Kukkapenkin raivaus uudessa asunnossa. Tavaroiden pakkailua. Muutto edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 16:42

Mummolle käytiin viemässä 10 litraa mustikkaa, saunassa on käyty, ruokaa on syöty nyt enää odotellaan että jälkkäri jäähtyy mmm...isännällä hiukan tukanjuuri kipeä joten jouten oloa loppu-ilta telkkaria katsellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:48

Vaikka pyhä aikomus oli istua ulkona ja nauttia kesän lämmöstä, niin tänne jämähdin. Tv:tä tulee varmaankin katsottua sitten myöhemmällä, eipä sen kummempaa.
Oikein mukavaa iltaa sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 18:54

Itse aidon katsoa elokuvia ja mässätä! xD

Hauskaa iltaa kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 19:17

Tulimme puolenpäivän aikaan tänne maille. ensimmäiseksi kastelupuuhat. Senjälkeen lämmitin saunan ja grillasimme makkaroita.Nyt on saunakahvin ja konjakin aika .Hyvää kesälauantaita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 19:48

Vaimon kanssa nautiskellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 20:02

Iltoja vain kaikille! Täällä koneen ääressä, kun tuli hiljainen hetki. Vois kai sitä ruveta saunan lämmitykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 20:26

Vaihteeksi ihan kotosalla ja sitten menoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 20:42

Kotona grillaillen, saunoen, viiniä maistellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 22:56

Timppa varmaan suunistta Kotkan-Meripäiville. Ne kyllä melkein ohi,hulina jatkuu Kotkan saarella.
Onneksi asun entisessä Karhulassa....Kyminjoen rannalla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 11:37

Tulin kotiin vasta puoli yhdeksältä illalla reissun päältä. En paljoa kerinnyt illasta nauttimaan, kun alkoi sänky kutsua puoleensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 11:51

Vietin sen Ilosaarirockissa, kotiuduin kello 01:15 ja tänään pitäs mennä uudelleen.
Olen sekä asiakkaana että töissä siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 18:35

valasrannalla ypäjällä tanssahdellen tanssilavallakin kävästiin , jot on oikea kesä meininki , kun lavalle pääsin..nyt on polvet paksuna, mutta kyllä se kannatti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:43

Löhöilin.