Onko kukaan teistä tehnyt kasvonaamiota piimästä ja hiivasta,jos on niin kerro kokemuksestasi?

Mieheni lähti just kauppaan ja pyysin häntä tuomaan hiivaa,aion kokeilla kasvonaamiota näistä aineista.

Avainsanat: kasvot naamio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 11:23

no varmaan siitä tulee käymätön kokemus, vai pitäisikö sanoa käyvä.
Mulla on vain kiinasta ja koreasta ostettuja naamarättejä,
ja niistä tulee tosi tiukka olo "vähäiseen "mummolihaankin.
Olin aivan pyörtyä, kun eräs miespuolinen samanikäinen kaveri sanoi, "ai sullaki on tuota mummolihaa",
( varmaan tarkoitti alleja )

Kysyjän kommentti

Piimä hiiva naamio oli piristävä kokemus,tuosu oli kyllä kamala,lähti kuitenkin pesemällä pois,seuraavan kerran teen kyllä jostain muusta aineesta,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 11:03

Empä ole edes kuulut tuommoisesta naamiosta. Kerran laitoin vahigossa kermaviilin sekaan leivijauhetta ja sehän alkoi kiehumaan,meinasi tulla purkista ulos. Luulen kyllä että hiivalla samat ominaisuudet piimää nähden. Sinulla kohta kuohuvaa piimää kasvoissa.
Kerroppa meillekkin,kun olet tesannu kasvonaamion. Aika mielenkiintoinen juttu..

Lisätty: 18.07.2009 - 12:42

Mummoliha on pajon parempi kun (ALLIT).Mistä lie sanonta tullut? Kertokaa jos tiedätte...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 14:19

En ole enkä tee kulustaa yök..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 16:22

Joskus nuorempana kokeilin eri naamioita, mutten muista oliko siin piimää, sen muistan, et hiivaa ainakin ja vettä tai maitoo, mut hiivanaamio sopii just nimen omaan rasvaselle iholle.
Jos haluat virkistystä, laita iholle hunajaa, ja mene löylyyn. Jos haluat rauhoittaa ihoa, tee jogurttinaamio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 16:25

Eipä taida löytyä kokemusta meiltä muutamalta aktiiviselta Napsuilijalta?
Mistä moisen reseptin olet löytänyt? Kerrottiinko siellä, miten sen pitäisi vaikuttaa?
Tunnen erään. ei niin nuoren, pankkineidin, eikä hän käytä naamioita, mutta kosteusvoidetta litratolkulla. Näyttää todella ikäistään nuoremmalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 16:49

enpä ole minäkään kokeillut, juuri tän päivän sanomalehdestä katsoin kun oli muutama tämäntyylinen kasvonaamio resepti, muunmuassa kasvonaamio jossa voi/margariinia ja tavallista tai merisuolaa..en tiedä sitten toimiiko nämä naamiot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 20:04

En ole kokeillut. Mutta taidan tänään koittaa ja hemmoitella itseäni oikein kunnolla, aineetkin näyttäisivät löytyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 11:32

En ole kokeillut, ja jätän tämänkin kerran kokeilematta. Jotain pitäisi kyllä naamalle nyt tehdä. Sain eilen niin paljon aurinkoa, että näyttää olevan vähän turvoksissa. Ruskea se kuitenkin on, niin mitä pienistä turvotuksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 14:59

en ole moisesta kuullutkaan aiemmin. en käytä muutenkaan mitään naamioita, jos en kelpaa näin, niin sitten olen kelpaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:44

En ole, muutenkaan koskaan tehnyt millään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 13:46

En ole tullut kokeilleeksi.. Mutta olisi kiva kokeilla :)