Kerro itsestäsi luonnekuvaus ?

Avainsanat: luonne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 16:45

Yritän kilpailla hyveellisyydessä Gandhin kanssa.
Joidenkin Napsulaisten mukaan heikolla menestyksellä. Ja entisen vaimon.
Hälläväliä, minähän en hermostu mistään. Nauran kaikelle, enkä vähiten itselleni.
En osaa sanoa ei, jos joku keksii pyytää apua ja usein olen enemmän tai vähemmän liemessä, koska lupaan auttaa, ennenkuin ehdin ajatella, mitä tuli luvattua.
Olen ikuinen optimisti, joten uskon kaiken kuitenkin aina järjestyvän.

Kysyjän kommentti

Olet siis mies, joka ei osaa koskaan sanoa ei ??
Kiva kun et vastannut horoskooppi löpinällä =)
Miun motto on myös tuo, että asioilla on tapana järjestyä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 10:39

oinaspässi ja tiikeri kiinalaisen mukaan, jos luottamista noihin hömppäjuttuihin on,:
Oinas-ihmisen silmäänpistävin ominaisuus on impulsiivisuus ja hänen on päästettävä koko energiavarastonsa valloilleen, muuten hän rajähtää. Hänen kykynsä synnyttää tarmoa näyttää ehtymättömältä, ja tämä elinvoima pakottaa hänet alituisesti taistelemaan ja toimimaan.Sanomattakin on selvää, ettei tälläinen henkilö koskaan lepää.
www.uniluoto.com/horoskoopit/1.html

Tiikeri-ihmiset ovat voimakkaita, äkkipikaisia ja tyylikkäitä. Tiikeri etsii vaaroja ja taisteluja ja ottaa aina haasteen vastaan. Hän saa elämänvoimansa niistä.
Tiikerillä on vain harvoja todellisia ystäviä, mutta useita vihamiehiä hän kyllä saattaa hankkia elämänsä aikana. Tiikeri on suurissa ihmisjoukoissa parhaimmillaan. Hän herättää aina toisten huomion, oli missä tahansa. Tiikeri valitsee mielenkiintoisimmat ihmiset joukosta ja heidän tarinansa kiinnostavat häntä aina. Tylsemmät tyypit jäävät kylmästi huomiotta.
www.geocities.com/eijakaunis...iikeri.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 10:51

Läheisten kertoman mukaan olen tasainen luonne. Aina äkäinen.

Lähteet:
sukulaiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 11:01

Homer/Matvein persoonallisuuden merkillepantavin piirre on hänen typeryytensä. Hän käyttäytyy toisinaan erittäin tyhmästi ja lapsellisesti, minkä vuoksi hän joutuu usein erilaisiin vaikeuksiin ja joutuu perheenjäsentensä häpeän kohteeksi. Homer/Matvein älykkyysosamäärä on vain 56, mihin on useita tekijöitä.
Tyhmyydestään huolimatta Homer/Matvei on osoittanut jonkin verran musikaalista lahjakkuutta. Hän osaa soittaa mm. pianoa.
Homer/Matvei hallitsee lukuisia kieliä, mm. venäjää, espanjaa ja "pingviiniä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 11:54

Olen rauhallinen Rapu,joka rakastaa kotia ja lähimmäisiä. Lapset ovat kaikki kaikessa minulle haluan auttaa heitä,niin paljon kun mahdollista. Tyttären lapsia vielä lellin,vaikka ovat aikuisia.
Olen pitkäpinnainen minua ei saa helposti suutumaan,mutta kun suutun harvoin,sitte huudan tättä kurkkua mitä on mielessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 12:16

Liisukan tavoin olen minäkin Rapu...Tunteikas, kotia ja lapsia oikein erikoisesti rakastava. Minun vaikeuteni on siinä, että huolehdin kaikista ja kaikesta, jotka kuuluvat itseoikeutettuun valtakuntaani. Olen aika monimutkainen ihminen, mutta mielikuvitusta, herkkyyttä ja tunteilua piisaa yllinkyllin. :O
Mottoni onkin " Joskus on ihanaa olla täysin mahdoton"!
Muita lähes yhtä kuuluisia Rapu-ihmisiä kuin minä ovat esim Prinsessa Diana, Eino Leino, Dalai Lama, Marie Antoinette sekä Sylvester Stallone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 13:22

No voi kauhia! Olen ehdoton, oikeudenmukainen, lojaali, salaperäinen, inhoan pinnallisia ihmisiä, kaivaudun ihmisten sisimpään, mietteliäs intuitiivinen, pelottava, auttavainen, voimakas organisoija. Paljolti on/off tyyppi. Minusta joko tykätään tosi paljon, tai sitten ei yhtään:)))

Lisätty: 18.07.2009 - 13:23

Skorpion

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:45

Tasainen, hiljainen ja aina vihainen.
Oikeasti tyypillinen kalat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 16:59

Vaaka edustaa epävakaisuutta. Koko elämänsä Vaaka-ihminen tavoittelee tasapainoa. Tästä johtuu hänen epäröintinsä ennen toimimista. Vaaka ei koskaan ole täysin paikoillaan. Ensisilmäyksellä hän näyttää hyvinkin ailahtelevalta, epävakaalta ja hiukan opportunistiselta.

Todellisuudessa häntä hallitseva voima saa hänet jakuvasti muovaamaan käsityksiään kaikesta ympärillään olevasta, jotta hän osaisi joka hetki sopeutua ympäristöönsä ja yhteiskuntaan.

Vaaka-ihminen on varsin tietoinen yhteiskunnallisista arvoista ja kykenee arvostamaan, arvioimaan ja valikoimaan.

Hänen suurin halunsa , joka seuraa häntä läpi elämän, on löytää ihannepuoliso. Tämän tyydyttämiseksi Vaaka-ihminen on valmis muuntautumaan sellaiseksi, mitä muut hänestä odottavat.

Toisella hetkellä hän on optimistinen, iloinen ja innostunut ja seuraavalla hän muuttuu ilman näkyvää syytä masentuneeksi, surulliseksi, alakuloiseksi ja epävarmaksi ja epäilee mahdollisuuksiaan sulautua yhteisöön.

Vaaka-ihmiset eivät ole kovinkaan voimakkaita ja he tarvitsevat jatkuvasti opastusta, tukea, rohkaisua ja apua. Heidän ystävänsä pitävät heitä aina suuressa arvossa.

Vaaka-ihmiset rakastavat kaikkea kaunista. He ovat synnynnäisiä taiteilijoita.

hehheh..mulla sattu pitämään tää teksti jotenkuten paikkaansakin, paitsi että en ole synnynnäinen taiteilija alkuunkaan.
minä luen mielellään horoskooppeja mut uskomista niihin ei ole.

Lähteet:
www.uniluoto.com/horoskoopit/19.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 20:05

Rauhaa rakastava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 21:20

Olen Setsuanin hyvä ihminen, ihan liian hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 11:28

En ole lainkaan tähtimerkkini edustaja. Olen rauhallinen, en tavoittele maallista mammonaa, enkä halua olla seuran keskipisteenä. Mieluummin sivusta seuraaja. Itsepäinen olen, suutun harvoin, mutta kun se tapahtuu, olen myös pitkävihainen. Kaiken kaikkiaan epätyypillinen leijona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 18:44

puhelias papupata.. tykkään reissata, mutta on kivaa tulla kotiinkin, jot koti on rakkain paikka , en voi kauaa olla poissa kodistani, olen kova ikävöimään kaikkia läheisiäni..joita rakastan niin hirmuisesti.. ja koti-ikävä jyllää jo muutaman päivän kuluttua...jousimies olen horoskoopiltain...tähtään korkeelle ja tipun äkkiä todellisuuteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:50

Älykäs ja hienostunut Vaaka miettii kaikkia päätöksiään hyvin tarkkaan, sillä hän haluaa ottaa huomioon kaikki edut ja haitat. Joskus Vaaka istuu mieluummin aidalla kuin päättää kummalle puolelle aitaa laskeutuisi. Hän keskustelee ja väittelee mielellään, ja usein hän esittää eriäviä mielipiteitä vain, jotta keskustelusta tulisi kiinnostavampi. Tämä voi raivostuttaa muita, sillä heidän on vaikea tietää, mitä mieltä Vaaka oikeasti on.
Vaaka on diplomaattinen ja hurmaava ihminen, ja hän on hyvä ja myötätuntoinen kuuntelija. Hän on myös hyvin seurallinen ja yleensä hänellä on paljon ystäviä. Hänessä saattaa kuitenkin olla vähän mielistelijän vikaa. Hän voikin joutua tekemään kompromisseja itsensä kanssa.
Vaaka haluaa vältellä kahnauksia ja sen vuoksi hän usein sulkee silmänsä ongelmilta. Toisinaan hänen on kuitenkin hyödyllistä kohdata ongelmat kasvotusten. Hänen olemuksensa on yleensä tyyni ja rauhallinen, mutta rento tyyli kätkee usein sen, miten paljon ympärillä olevat tapahtumat vaikuttavat häneen. Vaa'alla on vankat periaatteet ja tiukka moraalitaju, ja hän voi kiukustua kohdatessaan epäoikeudenmukaisuutta. Vaaka yrittää elää omien ihanteidensa mukaan. Joskus hän menettää hyvän tilaisuuden, koska haluaa olla varma siitä, että tekee oikean päätöksen. Vaa'an pitääkin oppia luottamaan vaistoihinsa ja toimimaan niiden mukaan.

Vaakanaisen kasvonpiirteet ovat yleensä varsin miellyttävät. Hän on tavallisesti hoikka, joskin hänellä on kurvikkaat muodot ja melko leveät lanteet. Vaakamiehen tavoin myös Vaakanaisen ilme on tyyni ja rauhallinen jopa kriisin keskellä, ja hän kävelee viehkeästi ja hienostuneesti. Hän on tarkka ulkonäöstään ja haluaa aina silloin tällöin vilkaista peiliin.
Vaakanainen on hyvin älykäs ja hän käy usein teräviä väittelyjä muiden kanssa. Hän on parhaimmillaan tiimityössä, sillä toisinaan hän ei osaa tehdä päätöstä, ellei kuule myös jonkun muun mielipidettä. Hän on erittäin hienotunteinen ja muiden on helppo luottaa häneen ja rentoutua hänen seurassaan.
Lempeä, tahdikas käytös kätkee alleen sangen päättäväisen naisen - oikean "terästädin"! Tarpeen tullen Vaakanainen saattaa tavoitella päämääriään todella sinnikkäästi ja suorasukaisesti. Hänestä on sietämätöntä olla ilman nykyajan mukavuuksia, ja pystyäkseen rentoutumaan hän kaipaa yleensä kauniin ja rauhallisen ympäristön. Hän on erittäin romanttinen ja hän antaa kumppanilleen runsaasti rakkautta. Vaakanainen ei nauti yksinolosta, ja yksineläjät etsivätkin aktiivisesti miestä rinnalleen. Toiset ihmiset eivät ole millekään muulle eläinradan merkille yhtä tärkeitä kuin Vaa'alle.

Vaaka nauttii väittelystä ja hän turhautuu, jos joku on aina samaa mieltä hänen kanssaan. Hänen sisällään voi olla paljon tukahdettua kiukkua, ja kiistely on positiivinen keino purkaa tätä aggressiivista energiaa. Vaaka tarvitsee paljon aikaa päätöksentekoon ja stressaantuu, jos hänet pakotetaan päättämään jotain ennen kuin hän on valmis siihen. Vaaka rakastaa huoletonta ympäristöä, jossa hänen on helppo rentoutua. Hän kaipaa huomiota, mutta yleensä hän välttelee huomion keskipisteenä olemista. Ihmissuhteiden puute voi saada Vaa'an masentumaan, ja läheiset ystävyyssuhteet ovatkin hänelle varmin onnellisuuden lähde.

90 % varmaankin tuosta totrta kohdallani :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:10

puhelias, iloinen (useimmiten:)), pieni ja pippurinenkin joskus, kunnianhimoinen, eloisa:aina menossa jossakin, innostun helposti asioista, joskus taidan olla melko komentelevainen, mutta osaan kyllä kuunnella ystäviä ja heidän murheita tai iloja:).