Aurinko on juuri noussut ja lempeä tuuli leyhyttelee napsulaisten hiuksia. Kävelemme valkoisella hiekkarannalla, lintujen laulu...

Jatka kertomusta napsulaisten lomasta..

Avainsanat: napsu loma kaukana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:53

Suuri ( ainakin kymmenmetrinen) ja viisas merimakkara vaatien päästä mukaan joukkoomme.

Kysyjän kommentti

Kiitos tarinan kertojille...hm. merimakkara ja napsulaiset. Oispa kiva tietää kuka selvisi siitä voittajana ja söimmekö kenties moisen makkaran? Oisko vetänyt vertoja mustalle makkaralle?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 14:37

jaa mikä vieno viserrys tai laulu,
jo neljästä lähtien aamuisin
se on kyllä rääkimistä lähinnä
mikä tuolta ikkunan takaa kuuluu,
fasaaniherra siellä rouvaansa komentaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 15:20

Koska olemme vielä unen ja valveen rajamailla, päätimme herättää itsemme oikein kunnolla ja pulahtaa kirkkaaseen veteen uimaan. Vesi on raikasta muttei kylmää. Uimme läheiselle saarelle ihailemaan siellä olevia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:44

kyhmyjoutsenia jotka kaulat ojossa uteliaina seurasivat rantautumistamme. Varovaisesti istahdimme laakealle kivelle ettemme olisi häirinneet jaloa perhettä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 19:35

siitä huolimatta valtava joutsen lähestyy siipiään leyhytellen ja kiukkuisesti sähisten, koska luontaisesti uteliaana eräs Napsulainen on mennyt liian lähelle.
Suuri joutsen on parven johtaja ja saa peräänsä parikymmentä muuta lintua ja ne ovat selvästi päättäneet ajaa tunkeilijat tiehensä.
Napsulaisten keskuudessa syntyy paniikki, kun pakoon sännätessään he huomaavat, että eivät joutsenet heille ole vihaisia, vaan karhulle, joka lähestyy pakosuunnasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 11:21

Niinpä me olemme ansassa vihaisten joutsenien ja karhun välissä. Mutta ei hätä ole tämän näköinen. Onhan meillä Timppa mukana, joka on karhujen kanssa tottunut jotostelemaan siellä rajan pinnassa ennenkin. Siispä Timppa jonon keulille antamaan karhulle kyytiä, että pääsemme joutsenilta turvaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 18:48

tullaan onnellisina sillalle , karhut ja joutsenet ovat jo ottaneet suunnan itään , sillalla katselemme jotain merkillistä , mitä merestä nouseekaan..