Minkälaista Korfussa on? Kuinka kuuma siellä yleensä on? Mitkä nähtävyydet siellä kannattaa käydä katsomassa!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 20.06.2008 - 18:20

Merihenkistä lepolomaa vehreällä saarella

Vehreän Korfun vaihtelevat maisemat hivelevät silmää sypresseineen, rantoineen, oliivipuulehtoineen ja vuoristoineen. Voit valita mieleisesi kahdesta lomakohteestamme, jotka sijaitsevat itärannikolla, lähellä Korfun kaunista kaupunkia. Lomailijoiden suosimassa Gouviassa vietetään rentoa rantalomaa ja iltaisin kokoonnutaan pääkadun pubeihin ja tavernoihin. Pienessä, jylhien maisemien Barbatissa laskeudutaan korkealla sijaitsevasta kylästä rauhallisiin lahdenpoukamiin nauttimaan levollisista lomapäivistä.

Vajaassa puolessa tunnissa pääset lomakohteestasi Korfun kaupunkiin. Voit myös valita hotelliksesi lahdenpoukamassa sijaitsevan tasokkaan täyden palvelun hotellin lähellä kaupunkia. Suuntaa Vanhankaupungin kapeille kujille, istahda ostosten lomassa perinteiseen tavernaan ja nauti ympäröivästä ainutlaatuisesta kauneudesta. Illalla lyhtyjen syttyessa kokoonnutaan tyylikkään Listonkadun terasseille tunnelmoimaan ja nauttimaan frapéta paikalliseen tapaan.

Plussat ja miinukset
+ Joonianmeren kirkas vesi soveltuu hyvin vesiurheiluun
+ Vehreä luonto ja vaihtelevat maisemat
+ Ympäri saarta on runsaasti uimarantoja
+ Kaunis, tunnelmallinen Korfun kaupunki on lähellä

Lämpötilat C

Touko Kesä Heinä Elo Syys Loka
päivän ylin 23 28 31 32 28 23
yön alin 13 17 19 19 17 14
vesi 19 22 24 24 23 21
UV arvot 9 10 11 10 8 5

Lähteet:
www.aurinkomatkat.fi