Onko teillä siellä muualla jo ihan pimeätä ulkona. Meillä täällä vasta hämärtää..

Lisätty: 18.07.2009 - 02:00

Niinhän tuo ravustus alkaa pian. Täytynee varoa !

Avainsanat: kirkkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 02:09

Kyllä meillä on ihan pimeetä täällä Kotkassa. Minulla alkaa hämärtää,kun näköni on huono,vaikka tihrutta moniteho-linssien kautta. Sen minkä nuorena oppii vanhana taitaa,elikkä olen lapseseta asti ollu rillipää. Lapsena häpesin,mutta nyt se on minun ukonäköä korostava..Omasta mielestä...kun on elänyt silmälasit aina päässä aina...jatkossakin. en lähde edes yöllä ilman silmälaseja liikeelle. aina kun nousen sägystä ylös silmälasit päähän..

Kysyjän kommentti

kiitos liisukka kivasta vastauksestasi !!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 01:53

Ikkunasta katsoen aika hämärää, mutta jos ulos menee, niin hyvin näkee kulkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 01:57

Täällä kuljetaan päreen valossa, on sen verran yöt etelässä pimenneet. Siellä teillä vielä varmaan suhteellisen valoisaa heinäkuussa. Ravustus oli ennen mukavaa puuha senkin takia, että sai käyskennellä veden äärellä lämpimässä ilmassa kuun valossa. Sieltä sai hienoja tunnelmakuvia. Ravustus nimittäin alkaa kohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 10:31

Täällä on säkkipimeätä kello 01-04.
Puoliltaöin näkee lukea ilman valoja mutta kello 02 juuri ja juuri valon kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:37

Jos tarkoitit kysymykselläsi juuri tuota aikaa, niin meillä on hämärää siinä määrin että kaikki aurinkovalokennot valaisevat jo aika hyvinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 21:23

Täällä Pirkanmaalla on aika pimeää keskiyöllä. Nukkumaan menin silloin, enkä tiedä, pimenikö vielä lisää. Minä yleensä nukun yöllä. Ei häiritse valoisat eikä pimeät kesäyöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 11:08

Pimeää taitaa siihen aikaan olla. Yleensä jo nukun silloin, niin ei oikein tarkkoja havaintoja ole pystynyt tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:55

No nyt on ainakin todella pimeää tuolla ulkona.