Mulla on herätyskello soimassa kello kaks, että herään syömään. Onko teillä kans?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 01:46

ei ole, en harrasta yösyömistä muuta kuin jouluisin :)

Kysyjän kommentti

myös silloin......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 01:45

Mulla on tapana silloin just syödä aamupalaa :O Heräisköhän ilman sitä herätystä, täytyy miettiä miten väsyttää !

Lisätty: 18.07.2009 - 01:47

Jos tätä menoa jatkuu noiden hälytysajoneuvojen meno tuolla tiellä, niin en tarviiiii.
Niitä on menny ihan kauheasti, minnehän nekin menevät. Taas jotaki isompaa sattunu, kun niitä niin paljon kuuluu menevän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 01:51

Hotkaisin iltapalaksi juuri pari leipäviipaletta.
Aamulla saa pitkästä aikaa nukkua, joten nälkä ei ainakaan saa herättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 01:52

En kyllä laita iltasta kelloa soimaan syömisen takia. Kyllä varmaan pitää laittaa,että saa menetyt kilot takaisin syömällä.. Minä voisin ottaa jonkun ylimääräisen kilon takaisin,mitä olen menettännyt. Hiljaa se kuolema tulee jos menetän vielä kilojani....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:26

ei, mutta luulen että taisin just sillon syödä kun tulin kotiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:36

Oma sisäinen herätyskelloni kurnii siinä vaiheessa kun pitää soppaa lisätä sisuksiinsa. Ei tarvi vetää eikä pattereita vaihdella ihan sellainen luomuklokka se on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 20:44

Kyllä vatsa kertoo milloin on aika syödä. Ja se aika ei ole koskaan yöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 22:09

Turhan aikaisin tuo klo 02:n aamiainen meikäläiselle. Samoin tuo herätyskellon käyttö on epäinhimillistä yleensäkin. Käytän herätyskellon asemasta inhimillisempää herätyskeinoa: minulla on yöpöydällä lappu, jossa lukee: "HERÄÄ, KELLO ON 07:00!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 22:12

Jouluisin rakastan yö syömistä, mutta näin arkena syön vasta aamulla. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 10:49

En syö yöllä kuin poikkeustapauksessa, ja se poikkeus on jouluna. Ei tarvitse siis herätyskelloa laittaa sen takia soimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 15:10

Ei siihen herätyskelloa tarvita. Menen yleensä niihin aikoihin pehkuihin ja sitä ennen on aina syötävä, että jaksaa nukkua aamuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 18:59

olen ihan liian laiska lähtemään syömään alakertaan, jotta en syö yöllä , vettä korkeintaan hotkasen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:55

En käytä herätyskelloja kuin silloin kun johonkin pitäisi herätä. ja yleensä ei tarvitse