Eikös NASUTTELU aika mukavaaa rentoutumista??Minulle ainakin on....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:34

Aika kuluu huomattavasti nopeammin ja päivän paineet katoaa kummasti päästä kun vastailee ja lukee toisten vastauksia.

Kysyjän kommentti

Sanoit ihan oikein Ida..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 01:16

Kyllä tähän ainakin minä olen jääny ihan koukkuun. Kyllä tämä rentouttaa ja ennenkaikkea tietää, että siellä on joku jonka kanssa vuorovaikuttaa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 01:39

Aivot voi heittää narikkaan, kun vaan aamulla muistaa ottaa ne mukaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 01:40

Pieni porsastelu aina silloin tällöin rentouttaa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:27

on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:32

On tämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 10:28

Useimmiten - joka päivä on paljon hyvin kysymyksiä.
Aina ei tietenkään voi kukaan onnistua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 17:53

Vaikutta siltä, että olen jäänyt koukkuun ainakin joksikin aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 10:47

On tämä mukavaa. Eilen vaan otti uni illalla aikaisin, kun olin niin väsynyt lasten kanssa temuamisesta. Joka päivä tänne pitää heti aamusta kurkistaa ja katsoa ketä on liikkeellä napsun merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 19:02

on hyvin koukuttavaa ja hauskaa ainakin minulle ....kyllä tulee ikävä jos on ollut hetkenkin pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:56

Kyllä vain.