Menikö toiset nukkumaan? Timppa ja Liisukka taas kukkuu...tätä iltaa...

Lisätty: 18.07.2009 - 00:54

Vähäviisas on ollut yö jalalla,kun vasta sisään pääsi ja alkaa kahvinkeittoon..Ilmeisesti aamu-askareet vielä tomittamatta..tälläkin hetkellä..pitää vähän kiusata..ei saa loukkaantua..leikkiähän tämä kaiki on......

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 00:07

Minen muista tiä,mutta itse napsuttelen,koska se on rankan duunipäivän jälkeen rentouttavaksi todettua hommaa(kerrankin kone vapaana)vaikka kait jokainen järkevä immeinen olis pää tyynyssä,mutta en ole kovin järkevä;tunnustan tässä sulle liisukka ja Timppa(jos on hereillä);-)

Kysyjän kommentti

Kyllähän tämä retouttaa..kiitos vaan..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 00:13

Ei täällä mitään nukuta! Ollaan vartiossa kuin kuin hakkapäähavukat ja pirteänä kuin tikanpojat. Ei muuta kuin uutta kyssäriä kehiin, että keksitään jotain kertomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 00:15

Enpä ole vielä eksynyt nukkumaan, täällä ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 00:23

No ei tähän aikaan vielä täälläkään nukuta. Iltahan on vielä nuori !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 00:36

vastahan tässä sisään pääsin, vielä pitää pannullinen kahvia keitellä ja kaikkea muuta pikku askaretta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 10:27

Ajoissa nukkumaan jotta jaksaa tänään Ilosaarirockissa koko päivän ja ehkä osan alkuyötäkin.
Touhut alkaa parin tunnin päästä ja silloin ollaan paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:27

Minä likka se nukun tähän aikaan - kerrankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 21:37

Unessa tai melkein olen ollut tuohon aikaan. Vaikka vähän aikaa siinä taisin pyöriskella. kahvia olin juonut liian myöhään, ja teetä. Silloin en nuku. On täällä Napsussa jännä rytmi: yönapsut ja päivänapsut. MInä katson kuuluvani niihin päivä-sellaisiin. Aamupaivä mene kepeästi aamupalalla ja napsutellessa. Ja sitten pikin päivää, jos ei viitsi tehdä oikeita juttuja. Ja illalla ennen nukkumaanmenoa tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 10:39

Harvoin minäkään siihen aikaan kukun, ja nyt vielä vähemmän, kun olin sellaisessa paikassa missä ei ollut tietokonetta. Tai kukuinhan minä, mutta poikani ja hänen vauvansa kanssa. Vauva ei malttanut millään mennä nukkumaan kun mummo oli paikalla. Työnsi vaan minulle pupua ja kenkäänsä käteeni, ja sanoi pupu kekkä. Minun piti siis laittaa pupulle vauvan kenkä jalkaan.