Onko tämä vaan Naputtela? Onko kukkaan tavannut NAPSULAISA??

Lisätty: 17.07.2009 - 23:59

terttuinkeri sanoi totuuden,olen samaa mieltä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 23:41

En ole, mutta tänään just mietin, että luokkakokous pitäis meijänki järjestää joskus :D No, se oli huumoria. Tietäis ees onko joku lähempää kuin toiselta puolelta Suomea. Joskus olis kiva tosiaan rupatella ihan nokakkain... Puhelimessakin on kiva jutella, eipä silti...Eikö vaan!

Kysyjän kommentti

Laitoit ihan tosi kivaa asiaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 23:20

en ole koskaan tietoisesti törmännyt kenenkään napsulaiseen, mutta ois kyllä ihan kiva moikat heittää, jos törmättäis joskus jossain.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 23:34

Tietoisesti en ole, mutta olisi hauskaa vähänaikaa turissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 00:16

En usko tavanneeni ketään napsulaista, mutta mistäpä tuotakaan ikinä tietää :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 00:25

Ei olla varmaankaan törmätty? Vaikka erästä henkilöä epäilen vahvasti hänen kertomustensa pohjalta. Ei hän se huono ajatus olisi, mutta ienttiteetikriisi varmaan joillekkin tulisi? Ientitteetillä tarkoitetaan ihmisen yksilöllistä käsitystä itsestään. Sen perustana ovat ihmisten omat persoonalliset ominaisuudet, mutta se kasvaa laumassa vuorovaikutuksessa muiden ihmisten kanssa. Tämä on vai yksi määrittely muiden joukossa ja koskee lähinnä psykologiaa. Älkää peljätkö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 00:34

Molen satavarma,etten ole törmännyt napsulaisiin,mutta olis aika hauska juttu semmonen luokkakokous,napsukokous.
Yhdellä toisella nettikeskustelupalstalla,oli tapana kahvitella kimpassa(kerran n2kuussa),joskus jopa hohtokeilasimme,talvella oli luistelua(russarit),vietimme joskus jonkun merkkisynttäreitä,oli aika ison perheen olo,mutta nykyään aina vain harvemmin tapaamisia,mutta kirjoittelu esim.esan tapaamisen jälkeen oli erilaista,kun tunsi toisen kirjoittajan...vaikea selittää,mutta tuttu ihminen virtuaalihahmon takana.Edelleenkin on alias-nimet käytössä ja ihan luontevasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 00:50

yhden tiedän, ollaan kyllä tavattukin mutta aivan muissa merkeissä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 01:45

Ei harmainta hajua kenestäkään.
Niin se tulee varmaan olemaankin. Eihän sitä nykyään käydä edes naapurissa kyläilemässä.
Niin on maailma muuttunut ja vielä niin lyhyeltä tuntuvassa ajassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:41

En ole tavannut teistä ketään, vaikka olisi kyllä hauska tavata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 07:42

En liene tavannut...muutamaa caravaanaria katsoin sillä silmällä tuolla Etelä-Suomessa, kun menimme Helsinkiä kohti, mutta se oli vain aavistus. Toukokuisella Madeiran matkalla olin hetken varma yhdestä napsulaisesta, mutta en tiedä oliko kyseessä hän..en ole uskaltanut vieläkään kysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 10:00

En varmaankaan. Tapaan työssäni paljonkin ihmisiä, mutta eipä siinä tule kyseltyä, että hei ootko Napsulainen ??
Täällä on monia mielenkiintoisia ihmisiä, joita olisi mukava tavata livenä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 11:04

Luulen nähneeni "Sulkiksen" Kotkan Meripäivillä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 15:15

En varmasti ole nähnyt ketään. Yhden ystäväni olen saanut liittymään mukaan, mutta en ole huomannut hänen vielä ainakaan aloittaneen napsuttelua. Olisi muuten aika mahdoton kokous, kun joku ensin kysyisi jotain, ja kaikki haluaisivat yhtäaikaa vastata. Ihan kaaoshan siitä tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:27

Eihän sitä koskaan tiedä vaikka tietämättään olisi tavannutkin. Oikeasti olisi kiva tavata joitakin teistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 21:59

En tietääkseni ole törmännyt kenenkään teihin. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.07.2009 - 23:32

En usko tavanneeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:57

Olen mää yhden napsulaisen tavannut, jo ennen napsuakin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 22:39

En ole tietoisesti, mutta pienellä paikkakunnalla jossa asuin oli pari aktiivia.
Heihin on ollut pakko törmätä jossain vaiheessa...