Johtuuko lamasta vai mistä?

Miult on kohta jo vuoden ver menny tililt ne tapahtuma maksut.Nyt täs muutamia kuukausia sit huomasin et jaa menee 2,50 euroa siitä hyvästä et satun omistamaa pankkikortin.Todella törkeetä,suututtaa kovasti.Meinaako pankista kenties rahat loppua,ku yks kaks tollasen keksivät?

Avainsanat: lama pankki pankkikortti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 00:44

Sellaiset maksut eivät kuulu tililtäsi veroitettaviin maksuihin. Pankkien käytäntö on kirjava ja kohta ollaan siinä tilanteessa, että asiakas joutuu maksamaan, kun nostaa rahaa tililtään. Ainut mistä ne voidaan ottaa ovat kertyneet bonuksesi. Kannattaa ensin ottaa yhteyttä pankkiisi ja sitten jos asiat eivät etene, kilpailuta pankkipalvelusi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 22:06

kyllä pankki rokottaa, kohta maksat , kun nostat rahaa automaatilta tai katsot saldosi koneelta, kaikesta saa maksaa, no toivottavasti saadaan taas tilipussi käteen, jotta ei tarvitse kaiken maailman pankkimaksuja maksella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 22:18

joo niiden kanssa kannattaa olla tarkkana, systeemejä rukataan vähä väliä ja äkkiä putkahtaa mukaan jotain palvelu yms. maksuja, toistaiseksi jonkinlaisena etuasiakkaana olen vältellyt noi ylimääräiset nyhtämiset, mutta se on edellyttänyt pariinkin kertaan sopimusten tarkistamista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 22:30

Minulla menee kaikki maksut ns. bonuksista. Jäänytkin on vielä tilille. Ehdottaisin kilpailuttamaan pankit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 00:04

Älä luota pankkiloihin,voivat ketkutella vaikka mitä juonia.Takavuosina tekivät meikälle sikatempun ja veivät kodin;senjälkeen on yks pankkikonserni ikuisessa boikotissa,vaikka mun pikkuboikotti ei varmasti vaikuta niiden eloon,mutta itsellä on vastustusolo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 01:48

Ei muuta kuin toiseen pankkiin kysymään tarjousta.
Itse olen vaihtanut pankkia montakin kertaa. Pankitkin tosin ovat kilpailuttaneet myös minua. Sääli on sairautta tässä asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:36

Pankki ottaa aina omansa. On tullut huomattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 10:30

Minulta eivät ole toistaiseksi veloittaneet mitään kuluja. Huomanneet kai, ettei tolla muijaparalla ole mistä ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:58

Ei onneksi näion minun pankissani.