tämä mummu on nyt just menettänyt syömmensä , tuolle Amadeukselle , siitä tulee kyllä meille uusi Olavi Virta ... oli tv 2 just..

on kyllä niin hyvä , vai mitä mieltä on napsun poppoo...?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 21:58

Meinasin juuri kysyä samaa,mutta olit nopeampi.Kyllä tämäkin mummo on menettänyt sydämmen Amadeukselle. Kyllä kävi ihan kylmät väreet,kun kuunteli hänen laulujaan. Tuli ihan nuoruus ja lavanssit mieleen,kun oli aina niin hauskaa lavatansseissa. Mieheni sanoi jo heti ,kun kuuli ensimmäisen kerran laulavan,että tulee toinen Olavi Virta..Eli sydämmen särkijä todella...
On todella luonnollinen ja miellyttävä..

Kysyjän kommentti

oltiinpas me kaikki yhtämielisii, jot täst pitäis antaa pisteet jokaiselle vastanneile... :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 21:52

Niin tämäki mummu tykkää Amadeuksesta tosi kovasti. On aivan ihana ja symppis nuori mies...Voi juku, kun en tullut laittaneeksi tv:tä auki, jotta olisin nähnyt jos hän oli siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:53

Satuin katsomaan finaalin, ja kyllä on myönnettävä, että uusi TÄHTI on syntynyt. Onnea vaan Amadeukselle, veikkaan hänelle voitokasta laulajanuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 00:40

Onnea Amadeukselle,vaikka en ole vielä nähnyt,en kuullut kaveria,mutta onhan hänel niin hieno etunimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 13:43

Aikasemmin en ollut edes kuullut koko Amadeuksesta (ennen noit finaaleita), ja sit sattumoisin telkku oli auki, sillä hetkel kun tuli tää uusinta ja mun piti vaihtaa kanavaa, mutta kun hän siinä just lauloi, niin en voinutkaan. Kyllä oli niin syötävä ja niin ihan tumma lauluääni:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:20

Ei häneen voi kuin kertakaikkisesti ihastua. Niin on koria poika ja osaa laulaakin kuin aikamies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:59

Onhan se oikein veikeän näköinen ja oloinen poika.