nukutko hyvin vai huonosti tai hyvinhuonosti

minä nukun hyvinhuonosti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 21:49

Olen päivittäin niin paljon ulkona että kun pääsen sänkyyn nukahdan yleensä muutamassa minuutissa. Joskus olen laittanut nukkumaan käydessä radioon 10min aikaa ja en yleensä huomaa kun se sammuu, olen itse sammunut ennen sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 21:07

en pitkään, mutta erittäin hyvin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:09

Nukun yleensä hyvin. Vain joskus lieviä uni vaikeuksia, varsinkin täydenkuun aikaan.
Tulen toimeen 5 - 6 tunnin yöunilla, kerran viikossa hieman pitempi uni tekee hyvää eli noin 8 tuntia. Sitä pitempään jos nukkuu, niin koko päivä menee kuin unessa, ei kunnolla herää ollenkaan.
Reilut kymmenen vuotta taaksepäin nukuin hyvinhyvin huonosti, oli murheita ja suruja liikaa pohdittavana. Ne on onneksi taakse jäänyttä elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:14

Nukun jokseenkin hyvin. Valvon tosi pitkään yöhön ja sitten aamusta otan sen takaisin nukkumalla pidempään kuin normaalisti olisi sallittua.. Tämä käytäntö käy vaan tietty nyt, kun olen kesälomalla. Kunhan työt alkavat, täytyy taas torhistua ja yrittää saada uni aikaisemmin illasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:14

Vaihtelee paljon. Vieraassa paikasa kun ei ole tuttu sänky niin herättelee useasti. Tosin kotisillakin riippuu aika paljon miten rauhallinen päivä on ollut. Jos nukuttaa huonosti niin ajatukset liikkuu tyhjäpäiväisissä asioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:34

en nuku laisinkaan hyvin, heräilen monesti yön aikana, mutta onneksi siitä ei ole haittaa, kun en ole enään työelämässä , joten voin sitten torkkua, kun torkuttaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:37

Riippuu missä nukun. Toissa yönä nukuin mökillä hyvin, mutta vähän. Puolitoista tuntia, koska en vain saanut nukuttua. Kotona osaan nukkua, ja usein nukunkin paljon, ja hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:48

Yleensä nukun hyvin. En siis herännyt viimeöisiin ukkosiinkaan, vaikka oli kuulemma kovasti rytissyt. Saatan heräillä useitakin kertoja yössä, mutta nukahdan heti uudelleen. Nyt on näin. Aina ei ole ollut. Toivottavasti jatkuu tällaisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 22:06

kotona nukun makoisasti noin 5-6 tuntia per yö. silloin tällöin päikkärit noin 2 tuntia.
vieraassa paikassa en osaa/pysty nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 22:14

Kyllä välillä vähän vaikeuksia nukkumisen kanssa. Heräilen useamman kerran yössä. Harvoin nukun ilman heräämistä yöllä,mutta joskus kumminkin aamuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 01:10

Hyvin hyvin hyvinpitkään. Jonkun täytyy valvoa napsulaisten nukkuessa, ettei täällä pääse tapahtumaan kauheita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 02:24

Nukun.
Kummatkin vaihtoehdot ovat oikeita. Joskus ei ehdi nukkua, toisinaan ei vain väsytä ja silloin tällöin en saa unenpäästä kiinni. Sen ajan voi tosin hyödyntää lukemalla, tai napsuttelemalla, kuten tässä on tullut jonkin aikaa tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:28

hyvin, mut heräilen kylläkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:33

Yleensä hyvin nukun, toisinaan huonosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 09:31

Nukahdan hyvin, mutta heräilen yöllä. Aamulla sitten väsyttää niin kuin ei koko yönä olisi nukkunut lainkaan. Menen elokuussa unitutkimukseen, epäily uniapnea. Hengityskatkoksista en tiedä, mutta kuorsaan kyllä öisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 10:06

Hyvin huonosti.Edessä meno uniklinikalle tutkimuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 12:12

hyvin hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 12:45

Nukun hyvin ja sikeästi ja pitkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:17

Riippuu kivuista. Enimmäkseen huonosti kuin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.07.2009 - 23:22

Välillä hyvin ja välillä huonosti. Nukkumiseni vaihtelee tosi paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:59

Yleensä ihan hyvin.