Osaatko soittaa kitaraa? Tai jotain muuta. Mitä?

Avainsanat: kitara

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 21:55

Pienoa ja rumpuja jollain tasolla.
Kitaraa hieman - mutta en lähtisi millään noista musisoimaan ihmisten ilmoille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 15:50

Omaksi, mutta ei välttämättä vaimon, joskus rämpytän kitaraa, vingutan viulua, pimputan pianoa tai joskus myös puhaltelen huuliharpulla. Sähköurut oli pakko viedä mökille, kun jopa itsekin inhosin sen ääniä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 15:56

Osaan soittaa kitaraa, lisäksi myös haitaria, pianoa, huuliharppua, ukulelea... melkein kaikkea mitä vaan sattuu vastaan tulemaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 16:14

Ikävä kyllä en osaa soittaa mitään.. Paitsi puhelimella ja yhteyden saatuani soitan suutani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 17:42

En osaa oikeastaan soittaa kuin suutani, en ole kovinkaan musikaalinen siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 18:56

Olen kateellinen kaikille, jotka osaavat laulaa, tai soittaa jotain instrumenttia.
Itse olen muusikkojen suvusta lähtöisin, ja olen ainoa joka ei soita, eikä laula:))

Arvostan todella ihmisten luonnonlahjaakkuuksia:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 18:59

ääntä lähtee pelistä kuin pelistä, mutta kuunnella ei jaksa kukaan, eli en osaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 19:10

Ei ole minulla sellaista ihanaa taitoa,että osaisi soittaa kitaraa tai jotakin muuta soitinta. Lapset ja tyttären lapset ovat musikaalisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:08

Pianoa ja urkuja osaan soittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:14

En ossoo soittoo mittää, paitsi suutani.
No, pianolla ossoisin pimputtoo ukko noan ja jänis istui maassa, niin ja kanootin kapean ja pienen pätkän virrestä enkeli taivaan. Ei taida näillä taidoilla keikalle päästä :)
Lauloo luikauttoo voisin kyllä, helposi :)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:43

Aikoinaan meni rummuilla valssi sekä humppa.Eräänä päivänä taas pitkäst aikaa kokeilin ni oli päässy taito ruostumaa,en enää osannukkaa.Nyt soitan sujuvasti vaa puhelimel ja ovikelloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:58

Osaan soittaa kitaralla muutaman perussoinnun, jolla voi säestää kansanlauluja. Pianoa soitan huomattavasti paremmin, olen soittanut sonatiineja ja Sibeliuksen pianokappaleita. Haitarilla osaan soittaa tunnistettavia sävelmiä, mutta en taida uskaltaa esiintyä vielä julkisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 22:11

haitarilla puurattaat , kivirattaat, ... syysunelmia säkeen, mutta nämäkään ei onnistu yhtä aikaa, jot suutani vain soittelen ja laulellen omaks iloks ja muiden harmiks... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 22:47

suutani, puhelimella, ovikelloo jne.. harmittaa oikein kun en osaa soittaa mitään soitinta. kouluaikoina tykkäsin soittaa kontrabassoa.. mutten sitäkään enää osaisi soittaa. Haaveillu olen aina että kiva ois pianoa pimputtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:31

pianoa hiukan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 22:16

En osaa soittaa mitään soitinta. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.07.2009 - 23:06

Olen täysin tumpelo noissa soittohommissa. Kokeillut olen pianoa ja huuliharppua. Ei onnistunut millään. Ukko Noakin meni väärin, vaikka kuinka harjoittelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 15:20

Eiköhän siitä jotain sointuja irtoa kun rämpyttelisi, mutta en soita. Alakoulussa koetin melodikaan puhaltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:36

kitaraa, bassoa, pianoa, huilua yms..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 10:44

Rumpuja, nokkahuilua ja suutani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 11:58

Huilulla vedän usein aika kovaa hieman hevahtavaa settiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 10:17

Suutani osaan soittaa(human beatbox) ja alkeellisen huonosti kitaraa,rumpuja ja koskettimia.