Luetteko koskaan vanhoja kysymyksiä Napsusta ? Onkohan täällä kertaalleen kysytty jo kaikki mahdollinen maan ja taivaan väliltä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 14:48

uudet rekisteröityneet voivat tehdä ehkäpä päällekkäiskysymyksiä.
eivät ole katselleet edesmenneitä kysymyksiä ,
aina uutta urkenee kysymistä milloin mistäkin asiasta tai asianvierestä

Kysyjän kommentti

Kiva uusi profiilikuva sulla !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 14:25

no joskus tulee palattua kun mieleen muistuu, että tästähän käytiin aikaisemminkin sananvaihtoa, mutta totta puhuen vähän hankalaa on tuo vanhojen juttujen etsiskely

aina löytyy uutta ihmeteltävää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 14:27

Erinomaisen miellyttävää vanhemmiten, kysyvät 2 kertaa ja toisella kertaa huutamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 14:43

kyllä joskus , kun eksyn noihin kysymyksiin, varsinkin , jos itsellä ois jokin kysymyksen tynkä tiedos, niin katson onko jo kysytty ja siinä yhteydessä tulee sekattua vanhoja vastauksia ja kyssäreit..mut eikai siitä ole haittaa, jos kysyy jo kysytynkin kysärin.. onhan noita kyssäreitä jo niin paljon kysytty , et väkisin tulee kahteenkin kertaan kysyttyä...ja uusia napsulaisia tulee mukaan, niin eivät välttämäti vielä tiedä , mistä tarkastaa kyssärinsä, jot ei minuu ainakaan haittaa vaikka muutaman kerran kysyittäisiinkin samaa kyssärii, noh menipäs taas hieman asian vieret .. sorryy... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 15:01

Joskus tulee etsittyä aiheen perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 16:52

joskus aiheen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 17:44

Joskus lueskelen vanhoja juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 18:02

Niitähän mie tääl lueskelen useinkin, ihan samal taval kuin katselis vanhoi valokuvii tai lukis päiväkirjaa, siel on paljon monii mukavii kyssäreit ja kommenttei, joit on tullunna tiirailtuu useammankin kerran:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:05

En ole pahemmin katsellut vanhoja kirjoituksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:44

Kyllä joskus, mutta mielestäni samaa asiaa voi toki kysyä uudelleenkin kunhan nyt ei joka viikko kysele samaa. Voi tulla uusia makuelämyksiä (syö vaikka hapankaalia ensimmäisen kerran ja huomaakin että se on hyvää jos on haukkunut hapankaalin puoli vuotta sitten). Myös uusia vastaajia tulee koko ajan joten senkin takia on perusteltua että samoja kysymyksiä voi ja saa esittää. Yritän etsi hakusanoilla mutta harva niitä käyttää joten se ei toimi, pitäisi olla niin ettei kysymys lähde eteenpäin jos ei ole laittanut mitään avainsanaa. Niin se ei ainakaan jäisi vahingossa pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:50

No mitäs se haittaa jos samanlaisia kysymyksiä tulee..Eivät ne kuitenkaan ole just sanasta sanaan samanlaisia. Se vastaa joka haluaa ja jos on jo ennen vastannut sellaiseen kysymykseen, niin sitten jättää vastaamatta. Sehän on niin helppoa. Luen hyvin harvoin vanhoja kysymyksiä. Joskus ehkä päivän parin vanhoja selailen vastauksineen. En sen enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 22:20

En lueskele vanhoja kysymyksiä. Kyllähän samanlaisia kysymyksi tulee jonkin verran,mutta eihän siihen tarvi vastata jos siltä tuntuu. Tänne tulee kumminkin uusia NAPULAISIA eivätkä voi tietää mitä on kyselty..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 00:27

En minäkään,mutta tuntuu,että tosiaan kaikki on kysytty,mitä ihmisen tarvii tietää :-O.Itse kauhean mielelläni kyselisin,mutta kun kaikki on jo kysytty ja siitä huolimatta kysymyksiä pulpahtaa esiin koko ajan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:09

Aina silloin tällöin tulee luettua. Toistoa on paljon, mutta vastaukset poikkeaa jokaisen kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.07.2009 - 23:01

En kovin usein lue vanhoja kysymyksiä. Riittää minulle kertalukeminen.