Aloitatko tänä kesänä uuden harrastuksen, parkourin ?

Lisätty: 18.07.2009 - 13:25

Nuorten juttuhan tää on. Eikä sopis muutenkaan miun ruumiin rakenteelle ;)
En nyt lähtis seinille hyppimään, naru hyppely on riittävä.

Avainsanat: harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.07.2009 - 08:57

En taatusti aloita. Kaikki jäsenet olisivat poikki hetkessä. Suosittelen nuorille, mikäli se nyt on tarpeellista kenellekään. On niin outo harrastus.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 09:02

Sopii ehkä vähän nuoremmille, mutta ihan kiinnostava laji.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:16

Jos nuorempi olisin, niin paljon mahdollista,
mutta hyvä että koskessa vielä selviää kiveltä kivelle,
saatikka pitäisi talon katolta toiselle hyppiä huh huh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:41

jestas, minul jo tuo matol hyppäämine tuotta tuskaa... jot enpäs taija....:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:55

unessa vaan, unessa palaan notkeaan nuoruuden aikaan ..

www.parkour.fi/drupal/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:18

Eipä ole ollut edes harkinnassa. Lienee tarkoitettu nuoremmalle sukupolvelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:34

Vaikken tiedä, mistä oikein on kysymys, niin vastauksista päättelin, että se on joku ketteryyslaji. Joten todennäköisesti se saa olla aloittamatta, sillä on kadonnut muinoinen ketteryys. Nuorempana sitä vielä hyppelin kepeästi kalliolla kiveltä toiselle ja pelloilla ojien yli, mutta se on enää mahdollista ainoastaan muistoissa. Nauttikaa nuoremmat taidoistanne niin kauan kun ne vielä ovat tallella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:58

Ei ole ihan mun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 11:05

No en tuota, on muuten kielletty monessa kaupungissa ja voi hyvin arvata minkä takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:58

Mitäs sitä nyt uusia kun ei ole ehtinyt noita vanhojakaan harrastaa.
Mutta syksyllä ajattelin katsastaa tuon kansalaisopiston ohjelmistoa jos vaikka talveksi jotain keksin, kropalle sopivaa. Harrastajanäyttelijä olisi kiva titteli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 12:34

No enpä ehkä. Kunhan kapuan ja kemmerrän niitä polkuja mitä Alpeilta löytyy parhaan kykyni mukaan ja se riittää mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 14:14

En, ei innosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 12:31

höpöjä harastuksia keksitään päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 22:08

Ei innosta harrastaa oikein mitään. xD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 00:48

Enpä ole mitään uutta aloittanut. Sitä samaa vanhaa lentopalloa ystävien kanssa vain pelaillut :)
Mutta parkour on jotain niin hienoa! Toivon että itsekin osaisin, mutta enpäs ole kyllä koskaan edes kokeillut.
Ei voi väittää, etteikö olisi hienon näköistä kun tyypit tekee seinän kautta voltteja ym. ym.
Se on hienoa kun osaa..eikä loukkaa. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 11:57

Aloitin tuon jo viime kesänä. Samoin lopetin tuon viime kesänä.