Meinaatteko käydä viikonloppuna missään vai "öhötättekö "kotona?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 10:13

Tänään kotosalla, huomenna antiikkimarkkinoille. Sunnuntain rientoja mietitään vasta sunnuntaiaamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 07:52

Nyt on kaksi ruhtinaallista vapaapäivää ja huomenna menen mahdollisesti naapurikunnan kesätapahtumaan, joka on järjestetty pienen kylän asukkaiden ja kesä-asukkaiden illanvietoksi.
Seuraavana viikonloppuna sitten asuntomessuille ja yöksi Jyväskylään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 07:58

olisi vaikka minkälaista kesätapahtumaa Seinäjoella ja lähiympäristössä tänäkin viikonloppuna,
sukuseuran kekkerit vievät ajan sunnuntaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 08:30

Sunnuntaina jos kelit sallii, niin kesäteatteriin, mutta muuten kotosalla oloa. Ihana vapaa viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 08:30

Kyllä minä lauantain öhötän pihalla, mutta sunnuntaina menemme Muurlaan shoppailemaan, suoramyynti myymälään ja serkkuja Toijaan katselemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.07.2009 - 08:37

Lähden tänään Ristiinaan katsomaan lomailevia rakkaimpiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:46

Aion tehdä sopivan sekoituksen kotona+liikkeellä ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:51

verhot ikkunoihin ja voisi koodata sekä derivoida koko viikonlopun. Ruoka löytyy purkkimuonana, jota käytän myös jos syttyy ydinsota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:52

huomenna tupa-autolla valasrannalle ja joskos lavatansseihinkin tulis mentyä, en tanssista nyt tiedä, kun on tuo polvi sanonut yhteistyösopimuksen irti kanssain, mutta ainahan sitä vois katsoa seinäruusuna toisten tanssia ja kuunnella hyvää tanssimusaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:13

likkeellä länsirannalla, tuskin voi tapahtumia vältää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:26

Voi olla ,että piipahdan kirkolla, siellä olisi markkinat. Mutta kun en mitään tarvitse, niin saatan jättää ne väliinkin. Viikonloppu ei paljon eroa arkipäivistä, kaupatkin ovat auki, joten mitään paniikkia ei pääse syntymään. Vieraita ei taidä tänä viikonloppuna meille tulla, emmekä ilmeisesti ole menossa kenenkään luo. Joten ihan rauhallista tuntuu olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:52

No se Ilosaarirock on nyt ja olen siellä talkoolaisena sekä asiakkaana.
Portilla ei myydä enää lippuja eli tapahtuma on "sold out", alueen ulkopuolella voi toki tunnelmoida ja kuunnella musiikkia.

Lähteet:
www.ilosaarirock.fi/2009/index.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:53

Öhötän luultavasti vuoroin sohvallani vuoroin terassillani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:20

Sitä ei koskaan tiedä mitä viikon loppu tua tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:21

Ei mitään erikoisempia suunnitelmia, kai sitä täällä kotona oleskellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:21

Tänä iltana siellä pop-featareilla ja huomenna Suomi-laivalla Päijänteelle viettämään muutama tunti. Sunnuntaina ehkä vaan olemista..... tai sitten mennään pojan kanssa Peukkulaan eli entiseen Viherlaaksoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 14:15

Kyllä sitä olisi tarkoitus kotoa poistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 12:32

St Michel