Sikaflunssa leviää pelkäättekö?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 10:47

En omalla kohdallani, mutta lapsen vastustuskyky ei välttämättä ole yhtä vahva. Seuraan tilannetta ja jos tarve vaatiin reagoin ohjeiden mukaan, varsinkin lapsen kohdalla. Eipä tuon normaalissa kunnossa olevaan aikuiseen pitäisi kovin pahasti puraista...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 08:11

Eipä erityisemmin vieläkään hätkäytä, tiedä sitten miten pelottaa kun ja jos se kohdalle iskee.
Mutta vahukset, huonokuntoiset ja vauvat voivat olla vaarassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 08:32

Empä osaa tuota käydä pelkäämään etukäteen. Se tulee jos on tullakseen pelkäsi tai ei. Sit eletään tilanteen mukaan. En yleensäkkään ole mikään jännittäjä / pelkääjä tyyppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 08:33

En pelkää, kuulun riskiryhmään, mutta ajattelen että jos minuun iskee niin olen sen ansainnut, olen kyllä ostanut bakteereita tappavia tuotteita jotka käsiin on tarkoitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.07.2009 - 08:35

Vähän on alkanut pelottamaan, kun kuulun riskiryhmään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:31

Ei pelota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:43

Ei pelota sillä olen selvinnyt hengissä kauheasta taudista nimeltään myyräkuume joka oli taatusti pahempi kuin tämä sikalentsu. Ainoastaan jännitän ja vähän harmittelen jos se mokoma tauti sotkee syyskuun loman vieton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:55

vaikka olenkin läski ja possulentsu ne lihavat tappaa, niin en pelkää, se tulee mikä on tullakseen ja lähtö on sitten, kun sen aika on, eipäs kandee murhetta kantaa suotta, näin etukäteen.. iloitaan vaan päivä kerrallaan.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:14

Ei pelota, tulee jos on tullakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:16

niin paljon enemmän hengenpäälle käyviä vitsauksia on liikkeellä ettei sikajutut nyt kovinkaan huolestuta, varsinkaan kun en kuulemma ole pahemmin riskiryhmäläinenkään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:38

Jos täällä puskassa sen onnistuu saamaan, niin antaa tulla vaan. Luulen, että selviän siitäkin, niinkuin olen selvinnyt muinoin aasialaisesta sekä hongkongilaisesta sekä kaikista muista influenssoista ja angiinoista, joista olen saanut tartunnan Helsingin ruuhkabusseissa. Nyt pysyttelen poissa ihmisten ilmoista ja taudeista, niin ehkä en saa edes koko tartuntaakaan. Lokakuun lopulla lähden Egyptiin pakoon täällä riehuvia flunssia ja influenssoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:52

Luin juuri että jo kauppojen aukioloaikojen muutoksiin ollaan varauduttu. Taas vaahdotaan että saadaan ihmiset hamstraamaan tavaraa. Se mikä tulee on tullakseen - jälleen kerran näin ajattelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:22

Kyllä asia vähän huolestuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 14:15

En edelleenkään yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:56

En pahemmi,mut jos satun kuulee toisel korval maininnan siitä ni sit höristän kyl korviani.Muuten ei nuo uutiset kiinnosta,mut tätä taudin leviämistä seuraan,ku oon asiakaspalvelu työs...no Suomalasista ei nii huolta,hakautuvat varmast hyvin pian hoitoon,mut nää naapurimaan kansalaiset onki sit eri juttu,en heihin oikeen luota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:39

en. ei mullakaan sitä ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 12:26

En pelkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 12:32

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 13:45

enpä taida pelätä :) en näe siinä mitään pelkäämisen arvoista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 17:46

Empä taida pelätä minäkään. Tarttuu jos on tarttuakseen, minä tyttö taistelen vastaan :D
Jos se ei nyt täällä Suomessa tartu niin ehkä sitten mahdollisesti ensi kesänä kolmen viikon aikana Maltalla.
Ja täällä Suomessa saa siihen nopeasti hoitoa. Ei huolta :)