Oletko koskaan kirjoittanut niin, että ajatuksesi menee edellä ja huomaat, ettei kukaan ymmärrä kirjoitustasi?

Lisätty: 16.07.2009 - 23:38

Niitäkin harvoja ihmisiä on, jotka oivaltaa ja ymmärtää het viestin ja sen sisällön!
Kyllä varmaan tiedän mit viestin:)))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 10:12

kyllä kirjoitan aina niin , et ei kukaan ymmärrä, enkä aina itsekkään , sitä mitä kirjoitan, just kun aatokset menee niin vikkelään, eikä näpit pysy peräs, ei sit millään,mut puhues on vähän niikuin toissin päin..

Kysyjän kommentti

Täsmällinen vastaus! Kiitti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 23:31

Siis tarkoitit varmaan, oletko aina kirjoittanut noin. Kyllä sitä on tullut aina vaan tehtyä.
Katso vaikka: Kirjoitustasi ymmärrä kukaan ei ja huomaat edellä menneet ajatuksesi, niinkö kirjoittanut koskaan olet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 23:56

Jo aikoinaan konekirjoitusopettajani sanoi, että aivosi ja ajatuksesi menee niin kauheeta vauhtia, että sormet ei pysy perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 00:02

Melkein sanoisin,että mulla puhe menee ennen ajatuksia eikä kukaan ymmärrä puheitani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 00:33

sitä on liikkeellä, täällä napsussakin oivia esimerkkejä lähes joka päivä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 01:45

Ei oikeastaan ihan noin, joskus kirjottaessani saatan ajatella jotain ihan muuta taikka puhua puhelimeen jolloin kirjotan mitä ajattelen/puhun sillä hetkellä vaikkei ole tarkoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 02:18

Joo,moni ei ymmärrä,varsinkinkustantajat ovat nirsoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 07:49

Näinhän se joskus käy, vai onko napsulaiset sitä mieltä, että useasti? Sorry. Minulla on aina ollut paljon ajatuksia ja ne vilahtelevat niin nopsaan etten ehdi kunnolla kaikkia kirjoittamaan, ainakaan ymmärrettävässä järjestyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 08:44

Ai kun tuntuu tuas mukavalta, en oo yksin tässäkään asiassa =))
Päivittäin törmään tähän "ongelmaan" , mutta ei se menoa haittaa jos kuka ei kyydissä kestä, puotkoon pois =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:05

En ole huomannut kirjoittaessa, mutta puhuessa aika usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:10

Sormet minulla menevät ennen ajatuksia ihan itsekseen, kirjoittelevat mitä sattuu ja tapahtuu. Sitten lopuksi saan aina korjailla kirjoituksiani, nin että edes itse ymmärrän kysymykseni tai vastaukseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:16

Kyllä vain. Ja vielä useammin puhun niin, että ajatus tulee vasta perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:47

En niinkään kirjoittanut mutta puhunut sitäkin enemmän. Usein huomaan ettei kuulijani ymmärrä halaistua sanaakaan puheistani. Uusintoja tulee kuin teeveessä ohjelmia sen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:40

joo joskus