Oliko tänään raskas päivä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 21:35

Ei.
Lapsen kanssa Joensuun keskustassa ja ilosaarirockin alkuseremoneja kuunneltiin sekä teatteria katseltiin. Jokilaivassa pirtelöllä ja kiva päivä kaikin puolin, nyt kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 21:32

On.
Välillä on pakko hengähtää, ennen kuin jatkan hommia.

Lisätty: 17.07.2009 - 00:58

No nyt saa mennä pötkölleen neljäksi tunniksi.
Tässä vierähti parikymmentä tuntia ja huomenna uusiksi. Ei huvittaisi kovin kauan.
Outo juttu, että ei vain väsytä. Aivot eivät osaa pysähtyä, kun on koko päivän "lentänyt".
Täytynee ottaa "nappi".

Lisätty: 18.07.2009 - 02:59

Sama juttu kuin Vähäviisaalla, itse valitut hommat. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:34

Oli aivan sika kiire päivä töissä ja sain tehdä ylitöitä tunnin ;)
Koko päivänä vain 10min tauko !!
Panokset melko vähissä, mutta huomenna on uusi päivä ja perjantai. Viikonloppu vapaa =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:37

ei pahempi,
omana pomona, oma aikataulu ja itsevalitsemat hommat
ihan kaikki ei mene koskaan putkeen, mutta riittävästi onnistumisen kokemuksia
samaa soisi huomiseksikin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:40

Oikein leppoisa päivä. Päivällä lapsen kanssa tapaamassa hänen kummejaan, oli oikein mukava ja hauska vierailu. Nyt illalla huoletti lapsen nopea kuumeen nouseminen, mutta eiköhän hän jo päivän-parin päästäole jälleen kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:42

Ihan jees. Aamulla hidas herääminen, kasvimaan katsastus, aamupäivällä kirkolle, asioita toimittamassa. Kotiin lepäämään. Illalla kasvimaan kitkemistä, ei mitään raskasta. Eläkeläisellä on omat toimet, eikä koko ajan kauhea kiire.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:03

Ei oo ollu raskas päivä millään muotoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:11

Ei, kun en oikeen mitään tehnytkään.
Henkisesti ehkäpä vähän raskaampi, tuli taas mietittyä vähän niitä ja näitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 22:18

Päivän raskaus tuntui vaan kuumuutena. Hellettä kun oli +26.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:53

Eeei :D
Aamulla imuroin koko kämpän, sit laitoin äitin hiukset, sit itteni kuntoon ja leffaan parhaan porukan kanssa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 23:24

Aivan kauhea päivä! Ehdin pelata kaverini kanssa vasta parituntia tennistä, kun jo mailastani katkesi jänne poikki ja piti ajaa kaupunkiin asti laittaamaan maila kuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 00:13

Raskas kuin fan,eka ilta duunissa taasen,mutta nyt jo tuntuu melkein ylivoimaiselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 01:11

Enemmn henkisesti raskas ja pitkä, kuin ruumiillisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 01:46

Eipä juuri, vähän siivotessa tosin tuntui raskaalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 02:21

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:52

Nyt perjantaina voin todeta, että torstai oli "keskiraskas" päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:26

eilen kaupungissa, muuta tunti , ruokailu, tirsat ja siten tulikin kampaaja neitokainen laittamaan hiuksiani,nyt on niin fiinii jot, kukkien kastelua ja nukkumista ....