Teetkö usein nettiostoksia? Jos teet, niin mitä yleensä tilaat?

Minun tulee tilattua silloin tällöin kirjoja, cd-levyjä ja vaatteita.

Avainsanat: nettiostokset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 21:26

Amerikasta frisbeegolfkiekkoja,
Englannista Chumbawamban levyjä,
Huutokaupoista jotain, mutta erittäin suurella varauksella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 21:20

Minä teen, kun en jaksa työpäivän jälkeen enään kaupoissa kiertää. Ostan pokkareita, kirjoja ja elokuvia. Vaatteitakin olen tilannut, muuta niitä nykyään harvemmin. Lapselle tulee ostettua mitä milloinkin hän tarvitsee, tai haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:22

Kaikkea maan ja taivaan väliltä.
Käytettyjä autoja ja moottoripyöriä Saksasta, kameroita, kirjoja ja tietokonetarvikkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:31

Melko usein tulee tilattua, kun olen niin laiska kiertelemään kaupoissa ja shoppailemaan. Netissä se on helppoa ja vaivatonta.
Vaatteita, kodin tekstiilejä, meikkejä, kampaamotuotteita, kirjoja, dvd - siinä tärkeimmät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:40

melko harvoin,
taidan olla vähän vanhahtava kun tykkään ensin hypistellä ja sitten vasta tehdä ostopäätöksen

matkaostoksia (lentoja, hotelleja) sekä valokuvauskamaa (mm. pari kameraa) on tullut hankittua nettikaupasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:45

Aika vähän. Pölypusseja olen kerran tilannut, koska niiden etsiminen on kaupassa todella työlästä. Matkoja, hotellelihuoneita ja autonvarauksia olen tehnyt. Koska ostelen aika vähän muuta, niin netistäkään en sitten ole mitään tarvinnut. Tänää löysin kirpparilta viinilasin, 1.50 €.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:11

En tee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 22:15

En tee nettiostoksia minkäänlaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:39

Tilaan yli puolet vaatteistani postimyynnistä. Tilaan myös kirjoja ja joskus dvd:eitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 23:49

Kyllä kaikenlaista, kuten autoja, veneitä, tietokoneita, kameroita, kirjoja, lehtiä, muistitikkuja, tulostimia, mustetta, kirjoja, matkoja, kesämökki varauksia ja viimeksi tv+nettitv-paketti, joka pitäisi viikonloppuna tietokoneeseen asentaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 00:10

En usein,mutta kuitenkin matkoja,erilaisia varauksia,matkakirjoja,CD-levyjä,kameran,venelaukun ja tsimmarit,harmittaa rajoitus Usan kaupan kanssa,sieltä vois tilata vaikka mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 01:46

Vaatteita ja elektroniikkaa tilailen silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 02:21

Matkalippuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 07:46

Lentolippuja, hotellivarauksia.
Valokuvauspapereita ( magneettipaperit, pellavapaperit, t-paitojen siirtokuvapaperit, ym )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 08:21

Netin kautta ostan vain lento+hotellimatkoja. Mysö valmisamtkoja varaan netin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:14

Kaikki lomamatkat ostan nykyisin netistä. Yleensä lennot erikseen ja hotellit erikseen. Joskus on tietysti hyviä pakettimatkatarjouksiakin.
Lisäksi ostan musiikkia, kirjoja ja harvemmin vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:32

katson kakkea ensin netistä,kuten tuon tupa-autonkin löysin , mutta liikkeestä se sitten ostettiin pitkän harkinnan jälkeen, huutonetistä jotain olen ostellut, kerran ellokselta paneeliverhot tilasin...ainiin lämpöpumppun valintaankin ratkas netti ja sieltä löytyi arvostelut, vaikka kaupasta sitten sekin ostettiin, mutta kyllä aina katson netistä ensin mielipiteet ja laatuselostukset....sekä vertailut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:42

Keväisin nuo puutarhasivustot saavat minut ihan pistoksiin. Kirjoja ja erikoisempia lahjaksi sopivia tilaan eri paikoista. Talous- ja sisustusjuttuja saatan joskus tilata, mutta en vaatteita enkä kenkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 15:42

En osta mitään jos en näe kauppiasta ja tuotetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:41

vaatteita