Jos vieraat ilmoittavat tulevansa teille vartin päästä, mitä teet tuon varttitunnin?

Minä raivaan hiukan paikkoja, katson että matot on suorassa ja keittiö jokseenkin siistin nälöinen. Tarvittaessa saatan myös vessaa hiukan pesaista.

Avainsanat: yllätysvieraat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 21:37

Jos joku on niin hölmö ettei ilmoita yhtään aikaisemmin visiitistään niin en tietenkään tee yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 21:12

Riippuu ihan vieraista. Yleensä en tee mitään. Odotan kun he tulevat. Siivoaminen ei kannata, ei siinä ajassa ehdi kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:17

Kattelen paikkoja, jotta kaikki ovat kunnossa vieraiden saavuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:19

Pikasuihku ja rojut pois pöydiltä ja tuoleilta.
Kevyt imurointi, huonekalut ojennukseen, juomavaraston tarkistus ja vielä yleissilmäys, että kaikki on suhteellisen kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:23

Tuumaan,että tervetuloa vaan ja eipä ole sen kummoisempaa tapana olla tehdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:33

nousen sohvalla istuma-asentoon ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:37

Asunto aina perussiisti ( olenhan neitsyt ), joten siivoamiseen ei tarvitse aikaa käyttää.
Pakastimesta otan piirakkataikinalevy paketin sulamaan ja tekaisen kahvipöytään tarjottavaa.
Antaa vieraiden tulla =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:43

Vartti aikaa häipyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:45

Vaihdan nuo rakkaat 'olohousut' takas farkkuihin, tosin vastentahtosesti:=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 22:13

En yhtään mitään. Talo elää tavallaan, vieraat tulee ajallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:14

talo elää tavallaan, vieraat tulee ajallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:41

jotain tarttis varmaan tehdä, mutta en kuitenkaan tee. vartti menee jo siihen,kun hyörin paikallani miettien mitä pitäisi siistiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 23:29

Jus joo....muutama ärräpää ja " lepoasun" vaihto ja nopesti kelaus pakastearkkuun ja ...aina jotain tarjottavaa löytyy:))
Inhon ylllärivieraita:((

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 00:23

Silmäilen ympärilleni,totean et olis tarvinnut siistiä,mutta oma mokansa ,kun yllätyshyökkäävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 00:32

Ehdin ottaa vartin nokoset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 01:46

Odottelen hermostuneesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 01:55

Käsken ukon viedä haulikkonsa piiloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 02:22

Puen,ehkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 08:23

Kukaan ei tee meille tuollaisia "ilmoituksia", tapa taitaa hyvin maalainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:04

No ainakin otan myös vieraille lasit valmiiksi esille ja testailen juoman laatua ja lämpötilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:40

Painun tontinperälle kyykkimään. Luulevat tullessaan että tulivat häiritsemään sopivasti päivääni.
Ei vaan oikeasti, en mitään. Talo elää tavallaan, vieraat tulee ajallaan - näin meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:42

siivoan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 12:30

Jos on huono hetki niin ilmoitan etten ole kotona - tai sanon suoraan että juuri nyt ei oikein sovi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 22:17

Siivoan raivolla ja odotan hermostuneena vieraita saapuvaksi. :D