Seksiä taas ilmassa ? En tiennytkään, että se on syy suosiooni myös hyttysten parissa !

On monia syitä siihen, miksi hyttyset valitsevat juuri tietyt ihmiset uhreikseen, kertoo ruotsalaissivusto SalongK. Sivuston mukaan seksinnälkäiset kaksijalkaiset ovat hyttysten lempiuhreja, koska ihmisen erittämät seksuaaliferomonit houkuttelevat niitä.
Seksuaaliferomoneja erittyy, kun ihminen on seksuaalisesti kiinnostunut toisesta ihmisestä.
Kesäjuhlissa flirttailevat ovat vielä pahemmassa vaaravyöhykkeessä hyttysten suhteen, sillä myös alkoholi voi houkutella itikoita ihmisen luo. Tämä johtuu SalongK:n mukaan siitä, että alkoholi lämmittää ihmisen ihoa, ja se taas on hyttysen mielestä houkuttelevaa.Uusi Suomi

Avainsanat: seksuaalisuus hyttyset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:38

Ja taas ovat tutkijat unohtaneet minut - tutkimustulos olisi aivan toisenlainen.
Mitä muuten se seksuaalinen kiinnostus toista osapuolta kohtaan tarkoittaa? Olen tainnut unohtaa koko jutun. Mutta jostain kumman syystä olen kävelevä hyttyspyydys. Ilmeisen härtsikäs, erittäin härtsikäs sanoisin... :-)

Kysyjän kommentti

Onneksi ainakin hyttyset osaavat arvostaa meittiä !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 21:08

Tuossase on selitys, miksi saa kaiket kesät huitoa ja läpsiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:14

Tuota vetovoimaa voi myös lisätä keinotekoisesti, elleivät itikat mielestäsi kuppaa tarpeeksi.
www.feromonituoksu.com/shop_...e5a8f89f04

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:23

No, taitaap olla ehkä oikeessa (ehkä), saan olla rauhassa kaikilta herhiläisiltä:(

Lähteet:
nou hyttysii, nou puremii.... nouuuuu.......apuva!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:41

Minkäs sille voi kun on niin vastustamaton, itikat(kin) tykkää ihan HIMONA =))
Tosin jättävät jälkeensä ikäviä, kutiavia paukamia muistoksi =(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:45

no comments noin henkilökohtaisesti,

mutta kukas se tässä just yks aamu kehui olleensa ihan ympärisyöty ? eli mitens onkaan sen *elämän kanssa ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:00

Voi hyvät hyssykät!Ihanko totta?!Parempi kait pysyä sisätiloissa ja pitää ikkunat kiinni.Hi hi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 22:11

Ilmankos olen tänä kesänä saanut olla hyttysiltä rauhassa. :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:12

Luin juuri tuon saman alkuillasta, siksi ne varmaan minunkin kimpussani ovat ;D

No tiedä häntä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:25

Jaa, siis ollaanko tässä koko ajan sitten jonkinmoisessa puutostilassa jos hyönteiset ovat kärsä pystyssä kimpussa? itäsuomessa on kyllä ollut melko rauhallista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:40

Ei mikään ihme, ainahan sinä olet oikea seksipommi ollut. Hyttyset pystyvät haistamaan lounaansa jopa 50 metrin päästä. Hyvin lämmin ilma ja liike houkuttelevat hyttysiä. Kun siis juokset hikimärkänä pitkin maita ja mantuja, hyttynen saa ensimmäisen vainun sinusta. Raskaan hengityksen mukanaan tuoma hiilidioksidin tuoksu ja hikirauhasista erittyvä maitohappo sinetöivät lopulta kohtalosi. Ihmisen ei kannattaisi hikoilla, eikä pitää suutaan auki ollenkaan. Vuoristossakaan et välttämättä ole turvassa, sillä hyttysiä on tavattu jopa Himalajalta.

Tässä on hyttysen unelma.
mediaserver-2.vuodatus.net/g...197823.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 00:27

Ne kutiavat,punaiset paukamat vasta sexyjä ovatkin,kaiken lisäks!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 01:47

Taitavat sitten tuon mukaan löytyä syy miksi ne itikat aina minun kimpussani hyrräävät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 02:23

Ei ainoastaan ilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:53

Ei ole hyttysenpuremia näkynyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:38

kovast on minun seksijutskat piilossa , kun ite en ol moisii huomannut, mut pitää kait olla sit ne jutut mieles, vaik en itsekkään tiedä niistä, sillä nuo itikat jos niitä vaan on jossain niin ekaks ne syövät minut elävänä.. no pitää ottaa tuolta piilotajunnasta ne seksijutut pois, joskos itikat sit jättäis rauhaan .. toivon niin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:08

Mulla hyökkäs ihan raa'asti kimppuun täs eilen, suoraan vaan niskaan ja piikki sisään. Paarma tai ampiainen siis.