Tallentava digiboksi hankinnassa

Auttakaapa avutonta ja kertokaa vähän mitä merkkiä suosittelette kaapelitalouksiin? Samalla pitäisi hankkia dvd-soitin. Mahd. helppokäyttöinen ja edullinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 21:32

Merkillä ei ole enää oikeastaan mitään väliä.
Itselläni 250 gb kovalevy riittää hyvin digisovittimessa tallentamiseen.
Vältä kuitenkin kaikessa merkkiä Philips.
( oma on DiVision ja pelaa hyvin, tx-tv voisi olla parempi - alasivut )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 21:05

Meillä toinen Samsung ja toinen Humax. Ensiksi mainittu oli edullisempi, jälkimmäinen puolestaan helpompi käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:31

Salora on hyvä ja halpa, mutta aika vaikeaselkoinen. Ylivoimaisesti helpoin on ainakin minulle ollut Digiality. Minun malliani ei tosin ei enää ole myynnissä.
Humax on myös hyvä, mutta halvemmallakin pärjää.
Topfieldiä minulla ei ole ollut, koska se on ollut niin kallis, mutta hinta on näköjään tullut inhimilliselle tasolle. Sen minä ostaisin, jos nyt olisin itse hankkimassa digiboksia.
www.tietoasema.fi/eshop/?sid...&whid=

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:55

Topfield löytyy meiltä, avomies sanoi sen olevan paras. Ja tekniikan ihmisen sanomiseen/tietoon luotan tässä asiassa.
Helppo käyttää, koska miekin olen oppinut =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 00:31

PK-seudulla Welhon kaapelidigidigit taitaas olla tänä päivänä Samsung ja Humax,muistaakseni meitin on just Humax,tallentava boksi.Toimi hyvin,kunnes ikää tuli liikaa eli takuu ei enää voimassa.Boxiparka vetelee viimeisiään,ei tottele kaukoa enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:51

Meillä on 2 tallentavaa Handan-digiboksia. Tosin ei juuri käytetä sitä tallennusominaisuutta, mutta on vain tullut hankittua. Ovat aika yksinkertaisia käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:34

Meillä antennitalous, sisarella kaapeli. Kummallakin tallentava digiboxi DiVision. Voi tallentaa kahta ja yhtä katsoa samanaikaisesti. Hyväksi havaittu molemmissa talouksissa. Vaikka tallennuskapasiteetti on vain 80 h:a, niin hyvin on riittänyt kaikkeen maanmuokkauksesta yliluonnillisiin ilmiöihin asti tallennettavaksi.