Elämä kallis, * halpa?

www.uusisuomi.fi/viihde/6588...-163-euroa
Jos tuo pitää paikkansa, niin monella ei olisi varaa ruokaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 22:06

Miksi tavallinen elämä pitäisi mitata rahassa. Ei mitkään rahat riittäisi, jos kaikki hinnoitellaan. Saavatpahan jotkut tutkijat ja tilastonikkarit palkkansa tuollakin tavalla.

Kysyjän kommentti

Omituista puuhaa kertakaikkiaan.
Eivät nuo rahat näy kummankaan kukkarossa, ei saaja, eikä maksajan. Ihan muualle ne menevät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 21:00

Parempi olla laskematta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:08

Lapset tulevat kyllä kalliimmaksi, kuin tuo laskelma. Varsinkin jos on kolme lasta, niin vararikko seuraa eittämättä. Tai sitten on huhkittava yötä päivää töissä ja töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:14

"Kirjan mukaan vakituisessa parisuhteessa olemisen arvo on lähes 180 000 euroa."

paljon kalliimmaksi on tullut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:25

Se on kai suhteellista mikä kallista ja mikä halpaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:40

Pääasia että tulee toimeen,
liika materialismi on turhaa
(yritän kovaa vauhtia päästä siitä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:59

Kaikkea ei voi mielestäni mitata rahassa. Tuossa artikkelissa olevat asiat olivat kaikki juuri sellaisia. Seksin ostaminen on sitten jo eriasia ja hinnoiteltavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:43

härregyyd. kaikki siis maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 00:38

Hinnoittelu perusteita on niin monenlaisia. Kannattaisi kosasta silloin kun on ale-kampanjoiden aika. Silloin voi saada suht'kot edullisesti vähän käytetyn ja kunnollisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 01:38

Kalliita ovat. Kyllä tällaisiakin asioita on katsottava realistisesti ennen kun niitä hankkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 01:48

Minusta vähän turhan halvat hinnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:02

Entinen pomoni sanoi, että se ilmainen tulee kyllä kaikkein kalleimmaksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:43

no nii sit ei muuta , kuin laskemaan euroja, minä kun sanon melkein päivittäin, et rakastan sinua... enkä ol saanut yhtään ekua... mitenkäs paljon tuo ukkokulta mahtaakaan olla minul sit velkaa... laskee vimmatusti..:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:28

Kun on lusikalla annettu aikoinaan ei osaa tänä päivänä kauhalla vaatia.
Eivät sanojen lausuminen eikä niiden kuunteleminen mitään maksa.