Anti-Social Behaviour Order?

www.uusisuomi.fi/viihde/6548...7-vuodeksi
Tuollaisen kiellon voisi ottaa meilläkin käyttöön, mutta miten sitä valvotaan?
Porttikielto jokaiseen kapakkaan ja saa kantaa vain korkkaamattomia viinapulloja.
Hieno ajatus, mutta tuo kaveri ei taida pahemmin tästäkään säännöstä välittää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 21:18

Humoristejä nuo britit .... tuomioissaankin

(ajatelkaa nyt että pitäis kulkea seitsemän vuotta avaamaton kossupullo takussa ja kuseskellakin sais vaan ihan salaa jossain piilossa, monelle tekis tiukkaa)

Kysyjän kommentti

Vitsiltä tuo kuulostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 21:50

Britit tunnetusti ovat varsin riehakasta ja viinaanmeneviää väkeä. Kuinkahan kännissä oikein täytyy olla, että he määräävät tuollaisen rangaistuksen jollekin kansalaiselleen ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:07

Tuntuis kyllä, että mahdotonta valvoa pysyykö rangaistuksen saanut kaidalla tiellä.
Varsinaista brittihuumoria. Kaverina pakenisin maasta jonnekin missä saa ryypiskellä rauhassa ja kuseksia mihin sattuu, hätä ei lue lakia. Tervemenoa v.... ( tämä v ei sit ole mikään kirosana ! )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 00:45

Hyvähän niitä on sääntöjä ja lakeja keksiä. Turhaa vouhotusta. Ovat vaan kyllästyneet lämpimän oluen litkimisen, siinä kaikki. Antaa mennä vaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:59

Ei yleensä kannata laatia sellaisia sääntöjä tai lakeja , joiden noudattamista ei pystytä valvomaan.