Säälikää mua edes vähän!

Olin kovasti menossa Jyväskylän pop-festareille tänään vaan tuossa alkuillasta pojalle alkoi nousta kuume ja nousikin lähes 40 asteeseen ja päätäkin särki. Tarkoitus oli, että hänelle tulee 16-vuotias tyttö seuraa pitämään illaksi, mutta enpä uskalla vesseliä noin kipeänä jättää.
Ja tää kysymyksen otsikko on sitten ihan vitsi. Festareilla ei ole mitään merkitystä sen rinnalla, että saan tuon nyt sohvalla unta tuhisevan lapsukaisen taas terveeksi.

Lisätty: 17.07.2009 - 12:12

Kiitos paranemistoivotuksista! Kuume on ainakin nyt laskemaan päin ja muutenkin vesseli jo ihan pirteänä katselee DVD:tä. Onneksi ei ainakaan toistaiseksi tauti vaikuta sikalenssulta.

Avainsanat: lapsi kipeänä festarit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 19:59

Oikea asenne sulla.Pikaista paranemista pojalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 20:10

Shit happens!
Festareita tulee ja menee, samoin kuin tauteja. Kaikki meidän on vain nieltävä, eikä noita kannata liikaa pureskella.
Toivottavasti poika toipuu nopsaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 20:43

Kyllä mä silti myötätuntoa tunnen sua kohtaan. Tottakai lapsen terveys on tärkeintä, mutta äidit (ja isitkin) kaipaa välillä tuulettumista... Toipumista lapsellesi!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 20:50

Toivotaan lapsukaiselle pikaista paranemista! Ei muuta kun suunnittelet toisen hauskan menon kun hän paranee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 21:21

Voi kurja. Onneksi noita festareita on monia, joten antaa lapsukaisen parantua kaikessa rauhassa. Menet sitten kun se on mahdollista. Pikaista paranemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:56

Hienoa, että osaat laittaa asiat oikeaan järjestykseen. Lapsen on turvallista sairastaa, kun äiti on lähellä. Paraneminenkin nopeutuu, kun on hyvällä milellä, eikä tarvitse kipujaan pelätä ilman äitiä. Pikaista paranemista lapsellesi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:05

no jos ny sitten ihan vähä, mut enempi sääliks käy poikaas jolta menee hyviä kesäpäiviä haaskuuseen mokoman taudin takia, pikaisia paranemisia ...

ps. jos se 16-kesänen on nyt ihan toimettomana, niin lähetä se meille, täällä ei kuulema kukaan ole siivonnut juhannuksen jälkeen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:20

Vielä on kesää jäljellä ja uusia festareita tulee.
Tottakai se harmittaa, mutta lapsi menee aina kaiken edelle.
Pikaista paranemista pikku tuhisialle =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:32

No viikonloppuna sitten Ilosaarirockiin,
vaikka onkin loppuunmyyty niin aidan takana voi fiilistellä.
Tai sitten otat yhteyttä niin järjestän sinut alueelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:49

Pojallesi pikaista paranemista ja sitten päästäänkin sinuun..
Voit järkätä kotonasi omat festarit. Raahaa teltta kylppäriin kylmän vesisuihkun alle. Palkkaa kaverisi konttaamaan ja örisemään telttasi ulkopuolelle etc. Mielikuvitus on rajana. Ei ole festarimeininki kaukana =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 01:49

Säälin kyllä, huono tuuri kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:05

Voi harmi, pitipäs sattua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 11:17

jos pojallasi o n noinkin kova kuume ja jatkuu pitkään, nii ajattelin vain, et kandeiskos käyttää lekurilla, nyt kun on tätä possulentsuakin liikkeellä... sääliksi käy poika poloista ja sinuakin, kun joudut nyt jäämään popitta, mutta töllötin auki ja lavatansseja kuuntelemaan ja katselemaan, on sitten kuin olisit fiiliksillä sielä mukana....lohduttaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:22

Toivottavasti lapsesi olo on huomattavasti parempi tällä hetkellä (kun luet vastaukseni).
Lapsemme ovat niin vähän aikaa pieniä, joten sinäkin hyvänä ja rakastavana äitinä tiedät tärkeysjärjestyksen. Pikaista paranemista lapsukaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 11:54

Sääli on myös eräänlaista sairautta. Olen pahoillani mutta ei tässä sääli auta.