mistä vois saada apua, mietin vaan en oikein ole varma yhdestä asiasta siis tietääkseni asu minen ulko mailla käy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 16:04

suomalaisellahan on oikeus asua missä vaan (minne hyväksytään), jos kansalaisuutesi on joku muu, parasta tarkistaa asia esimerkiksi ulkoministeriöstä ..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 13:34

Siis mitä? Asu ja ulko mailla vai ulkomailla????? Ulkomailla on korrektia olla siististi puettu eli kunnon asu päälle vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 14:03

Asu vaan ulkomailla jos huvittaa. Minun puolestani kyllä käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 14:15

tuolta löytyy jonkin verran tietoa www.suomi.fi/suomifi/suomi/a...index.html

mutta jos olet epävarma (ainakin kirjoituksestasi päätellen) ni kannattaa harkita tarkemmin mielihalua muuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.07.2009 - 14:48

Nyt meni ohi, siis ulkomaille halajat muuttaa vaiko?
mille ei käy,?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 15:21

Tarkoitatko "Minen asu ulkomailla", siis et asu ulkomailla. Minäpä asun, ja moni muu meistä napsulaisista asuu osan vuodesta ulkomailla. Jos taas kysyit millaista asuminen ulkomailla on, niin vastaan, että kelit voittaa kotiolot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 15:45

omapahan on asusi ulkomailla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 16:43

Suomen edustusto maittain, jos olet Suomen kansalainen, tuoltapa varmaan apua saat.
formin.finland.fi/Public/def...deid=15131

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 18:06

asu vapaa mutta pakollinen,paitsi naturistileirissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 19:35

Auttava keskus auttaa.