Tästä tulikin mieleeni kun kävelin sillalla, isäni on Meksikolainen, mutta onkohan huomenna aurinkoinen keli. Vai näin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 16:08

Mikähän asiassa oikein askarrutti ? Minä olin eilen japanilaisen kaverini kanssa kävelyllä ja hänen mielestään Suomessa on aina ihana keli ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 16.07.2009 - 13:11

On varmaan huomenna aurinkoinen keli, minun isäni on suomalainen ja minä kävelin keittiössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 13:16

Vai näin. Minä kävelen kotosalla, isä on suomalainen, ja säästä en tiedä, enkä jaksa kiinostuakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 13:16

Isäni oli suomalainen,mutta sään kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Kävelin juuri ulkona ja on todella lämmin sää.
Sää on muuten sitä mitä on... ei siitä kannata huolta ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 13:19

Minun isäni ja äitini olivat molemmat Suomalaisia,mutta kaikki me olemme saman sateen alla,ollaan suomalaisia tai meksikolaisia.Tänään tässä ja nyt on lämmintä,mutta huomisesta ei tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 13:30

Ole sinä ihan vaan meksikolaisen isän lapsi. Minä olen suomalaisten vanhempien, jotka ovat jo kuolleet. Nyt en kävele missään, mutta kohta lähden käveleen, kun laitan pyykit kuivumaan siinä toivossa, että sitä vesisadetta ei tule ennenkuin ovat kuivia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 14:02

Suomalainen isä, aurinkoinen sää ja kävelen vasta hetken päästä tuolla ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 14:30

Mullakii suomalainen isä joka on kuollut. Kävelin just pihamaalla....mitähän tässäkin oikein kysyttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 15:31

Meksiko on melko eksoottinen maa näin suomalaisvinkkelistä. Sinulla on varmaankin tumma hipiä ja suklaanruskeat silmät sekä kihara tukka. Sinä et tarvitse kesällä yhtä paljon aurinkoa kuin me ruskettuakseksi. Jos olet poika, niin tytöt tykkäävät, jos tyttö, niin pojat vilkuilevat. Ole onnellinen, sillä sinun temperamenttisi pitää sinut hereillä pitkin päivää, toisin kuin me hitaat hämäläiset. Täällä Suomessa voit vapaasti kävellä missä huvittaa, nauttia auringosta silloin kun se paistaa, kävellä silloilla ja siltojen alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 15:49

siis siellä sillallako se keli pitäisi olla aurinkoinen vai eikö isäsi muuten ole mexikaani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 16:47

Ole ylpeä sukujuuristasi. Hyvä että olet Suomessa ( vai oletko) jenkit syrjivät meksikaaneja.
Suomen kesä on arvaamaton, eikä sammakonreisiennustajiinkaan kannata luottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 18:08

Kävele huomennakin,siiä se selkenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 19:28

No Huh Huh! sanoo Suomalainen.Huomennahan sen sitten näkee viimestään sataa tai paistaa.Show what!Jos olet niitä Mehikon inkkareita,niin Wautsi wau!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 20:34

Tänään ukkostaa, toivottavasti huomenna jo kauniimpaa. Käveleskelen täällä kotona sisätiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:08

Huomista säätilaa voi arvuutella myös internetistä, nykyään jopa sillalla kävellessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:10

Ei ole siltaa eikä isästäkään tietoa. Mutta tiluksilla kävelystä minä nautin.