Mikä on paras tai arvokkain kirpparilöytösi?

Uskokaa tai älkää, mutta tiedän yhden kaverin, joka vaimonsa kanssa osti kirpparilta "romu-/helykasan", helmiä, renkaita, ketjuja, sormuksia jne., muistaakseni hinta oli silloin 10 markkaa. No - sieltä romun seasta löytyi Tillanderin tekemä timanteilla koristettu rannerengas, jonka Tillander halusi ostaa näyttelyynsä ihan kohtuuhintaan...

Lisätty: 16.07.2009 - 11:21

Selvyyden vuoksi; itse on ole onnistunut löytämään/ostamaan kirpputoreilta mitään mainittavaa.

Avainsanat: kirppari kirpputori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 11:31

Halosen maalaama taulu sain sen 120eurolla ja en varmaan luopuisi vielä ollenkaan siitä taulusta.

Kysyjän kommentti

Vilpittömät onnittelut onnistuneesta kirpparilöydöstä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 10:09

kyl ne varmaankin ovat nuo arabian kipot, lautaset, kupit, ym... voipi olla , jos ne antais arvioida, et sais jonkun satasen, mutta ei nyt kuitenkaan mitään ihmeelistä summaa... uskoisin.. no mistäs sitä tietää, kun yksi maitotonkka joka minullakin on meni huutokaupassa 70 e...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 11:10

venäläinen kritalli viinikarahfi ja samaan sarjaan 6 lasia,hintaa en muista,ehkö 300markkaa,,korkkina toimii lasinen tikari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:10

Odottaa minua viel.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:18

Pinfiere revolveri sain muistaaksen 5e. Todella arvokas antiikki ase.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:21

Vanhaa lasia ja astioita olen löytänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.07.2009 - 12:38

No eipö oikeastaan kun nahkatakki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 13:28

Hietalahden kirpputorilta löysin vuosia sitten upean Mannerheimin kuvan, se on tietysti meillä seinällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 14:19

Barcelonan italialaiselta kirpparilta pienen kauniin crucifixsin,joka ketjussa,jossa mustia kiviä,tosi vanhan näköinen pieni taideteos muutamalla lantilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 15:38

Ostin pöytäliinan, joka on halkaisijaltaan n. kaksi metriä, tehty revinnäistyönä. Keskiosaa ja reunoja koristaa erittäin taidokas nypläämällä tehty pitsi. Jonkun ihmisen elämäntyö, maksoi 30 €.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 16:52

en yleensä paljoakaan käy kirppareilla, en edes innostunut ssattumasta 70-luvulla kun Englantia kierrellessäni päähänpistosta ostin Leicesterin markkinoilta sormuksen, sileä, ei kaiverruksia eikä kiviä, näytti lähinnä rautaiselta. Jotain outoa siinä oli ja jonkun muun työn yhteydessä se tuli käytettyä Suomessa kultasepällä, paljastui että se olikin platina sormus ehkä hieman arvokkaampi kuin se 8 shillinkiä jotka siitä itse maksoin ..

- en kuitenkaan raskinut myydä, muistot on muistoja -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 20:07

Puinen, aika iso kirstu (tai siis sellainen kapioarkku). Maksoin itse 120 € ja alan ammatti-ihminen arvioi sen hinnaksi 900-1000 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:53

luonnonvalkoinen kynttiläkruunu. arvosta en tiedä, mutta minulle sen verran arvokas,että roikkuu makkarin katossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:05

Viitaten hurjatan kysymykseen antamaani vastaukseen - sanon: lintutaulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 22:10

Minun ihanin kirppari ostos oli kauan sitten ostettu Karvinen pehmolelu maksoi 15 markaa. On niin rakas! ^^