Jyväskylän POP-festifaalit alkaa viikonloppuna! Tulukaa tänne :-)

Vähän mainostusta meillekin päin ja kysymysmerkki perään? :-)
Esiintyy mm. Koivuniemi, KOLMAS NAINEN, Irina, Klamydia, SMX, E.Normaali

Avainsanat: pop

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 09:06

Tokihan tänään pitää mennä YÖtä katsomaan Jyväskylän festareille. Sitä vaan ihmettelen, että miten suuri yleisö sinne veturitallien alueelle mahtuu, kun se tila ei ole suuren suuri ja viereinen rakennustyömaa korkeine aitoineen rajaa sen alueen varsin tehokkaasti.

Kysyjän kommentti

Hei! Hyvinhän sinne mahtui, vai mitä? :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 08:57

Yläkaupungin Yössä saatan piipahtaa, jos sielläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 08:59

Wanaja Festivals alkaa myös Hml jossa mm. Popeda soittaa parasta musiikkia koskaan, Ilosaarirock Joensuussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:05

Kiitos vaan kutsusta, mutta jätän nyt nämä pippalot väliin.
Parivkoa sitten tuli oltua Himoksella iskelmäfestareilla 3 päivää ja mukavaa oli.
Nyt jos säät suosii, olis kesäteatterin vuoro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:57

kuulostipas hyvälle musa annille, mutta ainoat kemut mihin nyt tähtään on tuonne aurajoenrantaan katsomaan isoja purjepaatteja lastenlasteni kanssa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:03

Ilosaarirock ja rockviikko on jo menossa.
Olen siellä sekä asiakkaana että talkoolaisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:05

Ei taida keretä on kiireitä. Huomenna olis häihin lähtö edessä. ja paljon on tekemistä jos kerkeää kaiken tekemään. siivous onneksi tuli eilen tehtyä perusteellisesti. Kun laitettiin sen jälkeen puhtaita mattoja suoraan narulta lattioille.Osa on vielä ulkonakin vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 11:04

Ei nyt poppi kiinnosta. Lähden katsomaan (ehkä) lapsenlapsiani. Varmistus siitäkin reissusta vielä puuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 11:32

Ilovaarirock /Ilosaarirock Joensuussa tulkaa tänne

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.07.2009 - 12:39

En mää taira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 17:12

on sellaita tunkua tapahtumamarkkinoilla ettei moneenkaan kerkiä, taitaa mennä viikonloppu länsiranikkoa kolistellessa ...