Aurinkoista aamua Napsulaiset ! Päivänlehdestä luin, että mopoautot ovat lisääntyneet huomattavasti. Ostaisitko mopoauton ?

Avainsanat: mopoauto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 09:01

ei vauhti riitä meikäläisen makuun!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 08:41

Vähän vaaralliselta menopeliltä se tuntuisi. Turvatonhan sitä olisi sen kanssa isojen autojen joukossa. Kun sillä ei edes pääse pakoon nopeasti. Mieluummin hankkisin vanhan kuluneen jeepin, sinne Egyptiin toisten kohittavaksi. Ehkä vielä hankinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:07

En ostaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:14

En todellakaan, sehän on kuin vanerilaakikko, johon on auton tarvikkeet liitetty. Hintakin on niin mahtava, että ihan oikean Auton sillä saisi. Vraarallinen, vaarallinen ja varsinkin "väärissä käsissä" Jollekin henkilölle, jossa on liikkumisen kanssa ongelmia, mutta muut toiminnot kunnossa, oivallinen kaupassa käynnin apuvaline. Ns. kauppakassi ja kun matkaa on vain maksimissaan 10 km. silloin se puolustaa paikkaansa.
Ehkä joudun joskus hankkimaan, kun tulee ikää ja nivelet kuluvat, krahinaa vain kun yrittää kävellä.
Silloin kauppaan!
Terveisin matkaaja1-2

Lisätty: 16.07.2009 - 09:20

Olen kyseisen Mopoauton teknisiä tietoja lukenut lehdistä, jos ihan silloin kun se ei ollut näin suosittu ja helposti saavilla. ON linenee jo yli 10v kun ensimmäiset tiedot luin ja kirjoittajakin suhtauti (asiantuntija) hyvin varoen kyseisen ajopelin ominausuuksiin, silloin ei ollut vakiovarusteena edes lämmitystä, puhumattakaan monesta muusta "tykötarpeesta" joita nyt saavailla olevissa Mopoautoissa on. Siis en ihan pelkällä "mutu tiedolla" kommentoinut. matkaaja1-2

Lähteet:
Muistaakseni oli TM-lehdessä ja ehkä Tuulilasi-lehdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:36

En varmaankaan ostaisi.
se on niin pieni koppero jossa varmaan ahdistuskohtaus voisi tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:47

Tuskin tulisi hankittua. Hinta ja laatu eivät tänäkään päivänä ole aivan kohdallaan.

Mopoautojen kuljettajilta toivoisin vaadittavan kunnon ajokortin, nyt ovat säännöt osalta vähän hakusessa, eipä silti niin ne ovat myös osalla autoilijoita.
Myös sääntöihin toivon mukaan saadaan selkeyttä, esimerkiksi täällä meillä päin saattaa mopoautoon törmätä jopa pyörätiellä jossa ajo mopoille on sallittu. Tämä ei liene tarkoitus??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:55

tuolla oikein pelottaa isos kaupungis( turus ), kun ne painelee siel ruuhkas niitten pikku-autojen kans, jot miten ikimaailmas hengis selviivät, jos kolarikin esim. tulee... en ostais itse sellaista vekotinta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:06

En koska samalla hinnalla saa jo normaalin
ja turvallisemman auton.
Ei kuulu liikenteeseen ainakaan alaikäisen kuskaamana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:07

Ei ole oikein syytä hankkia mopoautoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:10

En taitas kovin helpolla ostaa, koska ne on monesti tien tukkona tuolla liikenteen joukossa. mieheni monesti sanoo et täytys kaataa tommoiset nurin kun eivät kovempaa tiellä pääse. tämä on kyllä totta niitä näkee tuolla tien päällä tämän tästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:31

Saako sillä ajaa samoissa paikoissa kuin mopolla.Mua hirvittää mopolla ajavat "papat"=aikuiset ukot ja eritoten pyöräteillä.Mieluummin hankkisin scootterin kuin mopoauton;jos sataa sadeviittaa vaan päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:48

Aixam-mopoauton hinnat ovat mallista riippuen välillä 11300-14690 €, lisävarusteita sitten vielä lisähintaa. Jos on auton ajo-oikeus, niin tuo raha kannattaisi mieluummin käyttää auton ostoon.

Lähteet:
www.forteco.fi/pdf/aixam_esite.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 10:59

En ole oikea ihminen sanomaan tuohon oikein mitään, kun ei ole koskaan ollut mitään motorisoitua kulkuneuvoa itselläni. Mutta tavallisia mopoja inhoan, ja jos tuo on mitenkään verrattavissa niihin, niin en ostaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 11:13

oikean auton saa samaan hintaan,,pitäisi kieltää koko rakkineet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:13

En aio ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:21

Njääh, pyörällä pääsee minne tarvii päästä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:21

Olis varmaan elämäni viimeinen teko. Eli en ostaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:23

En taitaisi ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.07.2009 - 12:40

En ostaisi, mielummin ostaisin ihan kunnon auton mopoauton hinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 13:05

Nämähän viedään suoraan käsistä! Varaa äkkiä omasi! Halpa kuin mikä!
Onko jo sinulla loistokkaasti varusteltu Giotti-Victoria Ginko täysin uusi mopoauto?
Nopeimmat vievät parhaat!
- Upea muotoilu
- Markkinoiden vääntävin Commonrail-diesel
- Pitkät huoltovälit
- Lokinsiipi-ovet
- Useita väri- ja varustevaihtoehtoja
- hinnat alkaen VAIN 16.050e (sis. toim.kulut)
- katso lisää www.npm.fi/ginko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 17:17

ei ole meikäläiselle sopiva vaihtoehto, ei hyöty- eikä hupikäyttöön

- se olis jännä nähdä miten ne mopoautot lisääntyy -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 19:49

Rakastan elämääni eli en astu mopoauton kyytiin. Sillä kun törmää hirveen ni autossa olijat kuolee mut hirvi vaan tuhahtelee ja jatkaa matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2009 - 23:46

Olen havainnut että enimmäkseen niiden kopan sisällä näkyy nuoria poikia kurvailevan pitkin katuja täällä meilläpäin. Satuin olemaan Citarin parkkihallissa kun sellainen starttasi käyntiin. Voi taivas mikä meteli! Ja jo kaukaa kuulee että sellainen on tulossa. Mitähän sitten kun tulee se talvi taas niin yllättäen. Kuinkahan ne pääsee tuolla auraamattomilla kaduilla. Sen hyvän puolen niissä näen, ettei sillä pääse kaahaamaan. Jospa se edesauttaisi näihin nuorten synkkiin liikennekuolematilastoihin. Niin siis juu, ei kiitos minulle.