Jos saisit valita vain yhden napsulaisen mukaasi autiolle saarelle kuka se olisi? Sellainen johon olet napsussa tutustunut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 21:07

Matildan taitaisin kaapata mieheltään, koska hän on valinnut vastaukseni parhaaksi kaikkein useimmin.
Eme taitaisi tosin olla sinkku, ettei tulisi kolmiodraamaa? Voisimme sitten vertailla, kumman huumori on huonompaa?
Kissanaisen kanssa varmaan riittäisi juttua, ellei sitten tulisi mykkäkoulua?
Kaikki aktiiviset ovat mukavia, joten kuka tahansa olisi hyvää seuraa.
Paras veneentekijä on varmasti Onttopohja, koska hän tekee veneen vaikka rantahiekan, kalkkikiven,saven, kipsin ja veden sekoituksesta. En vain ymmärrä, miksi sieltä pitäisi päästä pois?
Suurempi ongelma on, miten sinne oikeasti pääsee?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 02:44

Autiolla saarella tarvitaan kätevää ja nerokasta ihmistä, joten se olisi Vähäviisas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 05:16

Mie voisin yrittää pyytää jonkun kissaihmisen.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 08:35

PateT:n ottaisin, sillä hänen kanssaan istuttelisimme lisää sinne autiolle saarelle syötäviä kasveja, jolla sitten pysyisimme hengissä pidempään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 08:48

Tää olikin aika vaikee....
On useita joiden kanssa voisi pärjätä hyvin.
Jonkun samanhenkisen, mutta ei liikaa samanlainen kuin mie. . .
Tuolta kaverilistaltani jonkun pyytäisin =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:06

Sulkiksen tietty, edelleen aika vetävä mies! Selviytyminen sitten sen ajan murhe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:10

Lähes kaikki kelpaa.
En ole tehnyt mitään top-10 tai top-3 listaa.
Harvoin asettelen kavereitakaan paremmuusjärjestykseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:21

ei kyl osaa sanoa , kenet valkkaisin, mutta kyllä luulen et vähäviisaan, hän niin viisas , jot osais meitille varmankiin rakentaa jonkin venhon , jolla päästäis sieltä äkkiä pois... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:22

Kaikki ovat mukavia en osais päättää sitä oikeaa. Mutta myös sellaisen joka pitää kissoista niin kuin minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:26

Nooooo.. ottaisin onttopohjaoy:n. Hänellä on mielestäni sana hallussa sekä huumoria ja herkkyyttä paljon. :O :O Olisi tutustumisen arvoinen pakkaus :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 10:35

Taitaisin ottaa Idan kanssani parantamaan maailmaa. Siellä olisi aikaa jutella sydämensä kyllyydestä elämän epäkohdista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 11:03

Voi KIITOS hurjatta,tämä lämmitti sydäntä,just nyt en ehdi enempiä vastailemaan,tuli meinaan kiirus asemalle ostamaan junalippua,kun en tiedä miksi pitää jatkaa Toijalasta bussilla Turkuseen ja vähän eteenpäinkin eli terkkui kaikille napsuille ja erityisterveinen hurjatalle melk,stressantuneelta Patelta.Sanoisin,että olisit hyvine ja syvällisine ajatuksinesi samoin mun autionsaarenkumppanini pohtimassa syntyjä syviä ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:20

Autiolla saarella olisin rakkaani kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:26

onttopohjaoy ehdottomasti! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.07.2009 - 12:37

Jonkun kaverilistaltani, ehkäpä Papitin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2009 - 14:18

Minä olen niin kova tinkimään että aina pitää saada kaksi yhden hinnalla: ja onnekseni kumpaakaan heistä ei kukaan ole vielä ominut. He ovat liisukka ja kissanainen.
Oikeasti ei täällä voi valita yhtä ja ainoaa, jo tämäkin valinta saattaa loukata jotakin toista, sillä niin paljona hyviä kavereita olen täältä saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 03:21

Viisain valinta olisi tietysti Papiti, sillä luulen että yhdessä keksisimme keinot päästä pois saarelta. Yksi tekee veneen ja toinen airot ja kompassin vaikka palmusta, sillä niitähän siellä kasvaa ainakin yksi ja se riittää. Palmuissa on lisäksi hedelmiä ja niitä ottaisimme mukaan veneeseen, sekä palmusta saa hyvää köyttä ja kuoresta voisimme tehdä vaatteet ja katteen veneeseen. Kookospähkinän sisällä on valkoista hedelmälihaa eli maltoa ja kirkasta nestettä, jota kasvitietelijät kutsuvat kookosmaidoksi. Yleisesti elintarvikkeena tunnettu kookosmaito on kuitenkin hedelmän lihasta jauhamalla, puristamalla ja uuttamalla saatua valkoista nestettä. Kookosmaitoa ja -kermaa käytetään paljon etenkin thaimaalaisessa ruuassa hyvin samaan tapaan kuin kermaa ja maitoa länsimaisessa keittiössä. Hedelmän lihaa voidaan myös raastaa, jolloin siitä saadaan kookoshiutaleita. Niitä käytetään pääasiassa jälkiruokiin ja makeisiin. Sen sijaan kookoksen sisällä olevaa kirkasta nestettä käytetään usein sellaisenaan janojuomana. Ravintopuoli on siis myös hanskassa. Tässä muuten kuva tekemästämme veneestä. Huomatkaa, että olemme ikäiseksemme aika hyvin säilyneitä yksilöitä.
www.worldhum.com/images/phot...15x455.jpg

Mullekkin tulossa kolmiodraama ja sama kohtalo, kuten Papitille, terttuinkerin ja _Neverheard_in pohjattoman tutustumisen tarpeen muodossa.
No meikäläistä pyytävät harvoin näin viehättävät ja kauniit tytöt ulos saarelle, että kyllähän sinne on lähdettävä. On tietysti mietittävä suurempi ongelma miten me sinne pääsemme ja mille saarelle? Nyt ei sitten enää mietitäkkään tietysti sitä enää ollenkaan, että miten sieltä pois päästään.........ei tietenkään mitenkään, vaan mehän elämme elämämme loppuun saakka siellä.
Ehdotan pikaista hätälaskeutumista tälle saarelle. Lentokenttäkin näkyy olevan jo valmiina hiekassa.
www.twohigs.com/images/Malay..._Beach.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 02:41

Kyllä minäkin näitsä naisia ottasin mukaan muutaman,mutta niitä on niin monta. Miehistä on helpompi valita kyllä se olisi Timppa nuori ja huumorin-tajuinen. Sillä vaan kötelläisiin ja toivoisimme,että meidät tulisi joku pelastamaan.