Kannattaako miettiä kenelle suudelman antaa ?

www.hs.fi/urheilu/tennis/art...5247695710

Avainsanat: läheisyys hellyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 01:33

Kyllä kannattais, ainakin meidän tytön hupakon, kun se vaan pussailee tuota naapurin kissaa. Olen sanonut sille, että pidä varasi, mutta ei oo näkevinnään, eikä kuulevinnaan, on varmaanniin rakastunna?

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.. Sitä se rakkaus teettää :O

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 01:27

ei niistä poskipusuista tuollaisa ongelmia tule, tuliskohan edes kunnon imutuksestakaan?

selitykset senkun paranee ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.07.2009 - 02:23

Ehkä sitä vähän kannattaa mietiskellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 08:50

Poskisuudelmat eivät ole kuin moiskauksia. Niitä voi antaa ihan kelle vaan. Oikeat suudelmat säästäisin sille oikealle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:04

tottakai kannattaa miettiä, vaarallisempaa kohta kuin seksi, tarkoitan että helpompi suojautua kuin suudellessa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 10:13

Kannattaa miettiä, vaikka tässä kyseisessä tapauksessa selitys on ihan uskomaton. Kaikkea ne tuomarit uskookin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:21

Suuteleminen kannattaa aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:29

Todellakin kannattaa miettiä ja tarkasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 13:31

Poskipusuja holtittomasti.mutta oikein syvejä suuteloita säästelisin,olenhan "ujo,varautunut ja hyväluontoinen"<eikös kuulosta ihan hevosen luonneanalyysiltä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2009 - 14:13

Eihän sitä tänäpäivänä minkälainen influenssa iskee jos mennä pussaa lojauttamaan jokaista tuntematonta. Paras pysytellä erillään ennenkuin testitulokset vastapuolesta valmistuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:10

Minä en ainakaan suutelisi tuntematonta.
En tosin suutele tuttujakaan. Vain ja ainoastaan omaa kultaani.