Tulostaisitko sinä viiden euron hintaan laskuja suoraan tietokoneesi asiakasrekisteristä? Halpaa vai kallista?

Sonera muuttaa myös yritysten paperilaskut maksullisiksi syksyllä. Niille lätkäistään viiden euron hinta. Sama tulee varmaan myös yksityispuolelle, jos ei ota ns. nettilaskua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 10:06

En tulostaisi, enkä voisikaan, kun tulostin lakkasi toimimasta jo ajat sitten. Ja uutta en laskujen takia hanki, kun en sitä muuten tarvitse. Kamalan kallista. Johan sonera lätkäisi laskuun palvelumaksun jo monta kuukautta takaperin. En nyt muista milloin, mutta yks kaks olikin laskussa euro ylimääräistä. Ainakin laajakaistaliittymän laskuun sen lisäsi.

Kysyjän kommentti

Eihän sitä sitten voi tulostaa? Harmi, kun meni hyvä bisnes sivusuun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 01:07

Herranjestas !! Ihan liian kallista. Sonera on nylkyri . En kyllä tulostais tuohon hintaan yhtään laskua ulos koneeltani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 01:19

hinnoittelu on tehokas ohjauskonsti, kyllä asiakkaat saadaan toimimaan juuri halutulla tavalla kun muihin vaihtoehtoihin rätkästään reilut taksat ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 01:35

No, johan on kallista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.07.2009 - 02:24

Kallista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 08:53

Jos saisin viisi euroa jokaisesta laskusta, jonka toiselle tulostaisin, niin ottaisin homman vastaan. Tässähän sitä napsutellessa tienaisi samalla hyvän tuntipalkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:21

Tosi kallista tulevaisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 13:20

Jos käy noin, vaihdan operaattoria vaikka Soneraan olen ollut muuten tyytyväinen. Minulla ei ole tulostinta kotikoneessa, mahtaako Sonera sen hankkiaMinulla on Soneran matkapuhelin, nettiyhteys on Welho.

Lisätty: 16.07.2009 - 13:35

Tietokoeessani ei ole mitään asiakasrekisteriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 16:15

Pitäisi saada ensin vähän lisätietoja.