Missä aikuisten ja lasten lehdessä totesi eräs kuuluisa tunnettu henkilö: Kevyt kuin poliitikon lupaus (29/97). Mikä lehti?

Amerikkalainen, tunnettu ympäri maapallon.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 09:19

Aikuisten ja lasten lehti ei voi olla muu kuin A.Ankka ja tuo sopisikin sinne.... Akuko sen sanoi?? Vai Hansu :-)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 00:28

No, Aku Ankassapa tietenkin ....Luen nääs paljon Akuja. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 04:51

Aku Ankka

Kevyt kuin poliitikon lupaus (Aku Ankka 29/97)
www.suomalaiset.de/forum/arc...-1103.html

ja olipa siellä sivulla toinenkin:
Kurkku on kuiva kuin naapurin kaivo (Aku Ankka 30/97)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 08:59

En ole aikoihin lukenut Aku Ankkaa. Voi, mikä aukko on tullut sivistykseeni. Pitäisiköhän tilata tänne maalle, kun alkavat nuo vanhemmat Akut olla jo niin resuisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 09:59

Tieto vähenee ja tyhmyys karttuu ilman Kalle Ankaa. Näin se on. En ole kyseistä lehteä lukenut kolmeenkymmeneen vuoteen.