Entäs sitä seuraavana viikonloppuna,Turussa Tall Ship Race-tapahtuma,kukas sinne menee?

Haluais mennä,vapaalla just silloin,mutta en haluais hotelliin asuskelemaan.Hgissä joitain vuosia sitten sama happening,satama-alue oli kuin Välimeren rannalla,teltoissa tarjoilua ja ruokaa,tuoksui popcorn,viini ja laulu raikas ja kaikki loistavalla tuulella,paljon ulkomaalaisia,tunnelma korkealla.

Lisätty: 16.07.2009 - 00:48

Ymmärrän yskän VV,mun duunikaverit melkein kaikki on Turust tai lähistöltä(mun mielestä käytännössä Turusta ),mutta se onkin eri asia.Muita tuttuja ei olekaan turkulaisii,miksiköhän?

Avainsanat: tall ship race turussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 07:56

Tapahtumassa pitää ehdottomasti poiketa, onhan näytillä toinen toistaan komeampia purjealuksia miehistöineen sekä runsas joukko oheistapahtumia. Toivottavasti sää suosii tilaisuutta.

Kysyjän kommentti

Tällä oli päinvastoin,tulin just Turust,mutta on näköhavainto noin 5 isosta purjelaivasta,olivat joen varressa ja kuulemma 60 isoa esinettä varrella virran.Huikean kauniita ovat;pitäis nähdä kun se armaada lähtee merelle...ayay.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 00:35

kutsu on käynnyt ja jos ei ihan mahdottomia esteitä kasaannu niin sinnehän sitä on mentävä

ei oikein kehtais tunnustaa, mutta sen verran on Turussakin tuttuja ettei varmaan tarvitse ihan koko viikonloppua rannalla viettää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 00:47

varmaan mielenkiintoinen tapahtuma, mutta ei satu matkan varrelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 06:09

Seinäjoella juuri samana viikonloppuna vauhtiajot:
www.vauhtiajot.fi/fi/lavalla...tyjat.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 06:23

Minä menen sinne, koska olen paikan päällä jo valmiiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 09:56

Ei käy matkani sinne suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:27

viittaa ja kertoo, et lastenlapset sinne vien paattei kattoon, itse myöskin ollut joka kerta siellä, kun ne ovat rannassa oleet, kerran kävimme mieheni kanssa erikvallassa kakskerras niitä katsomassa, kun ne läksivät purjeetauki, lipuivat sieltä sitten jonnekin , oli kylläkin mahtava näky.. :)