Röökinpolton lopettaneet Napsut;osaatteko kuvitella mitään tilannetta missä aloittaisitte uudelleen?

Mietiskelin kotiin ajellessani,että mikä se voisi olla;tulin lopputulokseen,että jos mulla todettais kohtalokas tauti ja elinaikaa x-verran,niin luultavasti haluaisin kaikki mahdolliset nautinnot kokea vielä ennen menoa.

Lisätty: 16.07.2009 - 11:38

Jeps Palisanteri,kaikki mahdolliset nautinnot mmssa tupakka plus muut sisältäen kovemmatkin aineet!

Avainsanat: tupakanpolton lopettanut aloittaminen uudelleen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 00:31

Olen joskus nuoruudessa polttanut, mutta nyt en alkaisi uudestaan enää, kun on kerran pois päässyt. Mikään mahti maailmassa ei saa aloittamaan uudestaan röökinpolttoo. Muuta kivaa voisi tietty keksiä?

Kysyjän kommentti

NYT ei napsut snaijanneet mitä mä tarkoitin,nimenomaan jos "sais" elinaikaa esim.6-9kk,niin mun mielestä ei ole mitään helv.väliä polttaako tai ei röökii tai vahvenpaa,ehkä tötsyt olis mielekkäämpää tai hauskempaa,joo siitä oli kysymys eli vaan kaikki mahdolliset nautinnot mulle ja HETI,ennenkuin heittää hokkarit nurkkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 00:24

Minä olen lopettamisen jälkeen joskus, noin kerran vuodessa polttanu tupakan, jos joku on sen tarjonnu.. Siis "hyvässä seurassa". Se on ollu tosi pahan makusta ja pää on menny ihan sekasin jopa siitä yhestä tupakasta. En usko, että alkasin enää polttaa. Mulla on jo sentään 19 vuotta lopettamisesta.

Lisätty: 16.07.2009 - 00:25

Tekisin jotaki muuta mikä on ns "kielletty":D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 02:41

Enpä usko että koskaan enää uudestaan alottaisin, missään tilanteessa, tai no jos mulle kerrottaisii että kuolisin viikon päästä nii ehkä sitte

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 04:26

En koskaan aloita tupakanpolttoa enää. Olen päättänyt.
Jos joku kuolettava tauti ilmenisi yks kaks ja tietäisin että päiviä vähän jäljellä olisi , kyllähän siihen kovempia aineita tarvittais kuin tupakka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 05:50

Viis vuotta sitten lopetin ja jotakin todella suurta täytyy tapahtua ennen kuin aloitan polttamisen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 07:07

13 vuotta sitten lopetin ja en ikinä enää suuhuni laita.Terveellisempiäkin tapoja on tuhlata euroja.Vaikka kympin polttaisi kynttilänä kerran viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:02

Olen lopettanut kokonaan vähäisen tupakoimiseni viime talvena, ja silloin tällöin saatan polttaa vieläkin. Mutta säännöllisesti en varmaankaan enää koskakaan polta. Tupakka ei maistu samalle kuin joskus ennen. Siinä suurin syy, ja sitten olen kyllä oikeasti huolissani sen terveysvaikutuksista minun vanhenevaan kehooni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:10

en alottaisi missään tapauksessa. Tuore tupakkapusu maistuu hyvälle, mutta ei mitään mielitekoa polttaa itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:31

juhlissa se on joskus alkanut uudelleen, mutta nykyisin en polta sitä ekaa tupakkaa edes hyvässä seurassa, jotta en jäis siihen koukkuun, se on niin pahaa, mutta silti joskus käy vieläkin mielessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2009 - 14:07

Kyllä siinä vaiheessa kun paino jatkoi nousemistaan vaikka elin jo melkein nälkäkuurilla. Olen nyt polttanut n. kuukauden ja paino on pudonnut neljä kiloa. Mutta pian koittaa taas aika että sauhuttelu jää. Mutta jos painoa rupeaa tulemaan uudelleen, niin sitten on ihan sama kuolenko ylilihavuuden tuomiin ongelmiin vaiko tupakan haittoihin. Kalliimmaksi tuli uusien vaatteiden osto melkein viikottain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 16:16

Aika hyvin on lopettamispäätös pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 20:48

En voi kuvitella moista tilannetta, sillä lopetin rankan tupakoinnin 12 v sitten hypnoosin avulla ja hypnoosisetä sai aikaiseksi sen, että tupakka alkoi maistua pahalle eikä siis vähimmässäkään määrin tuottaisi enää nautintoa meikäläiselle. Onneksi!