Oletko menossa ensi viikonloppuna Muuramen antiikkimarkkinoille?

Tai oletko joskus aiempina kesinä käynyt siellä? Mukava, leppoisa tapahtuma jossa monenlaista mukavaa.

Avainsanat: antiikkimarkkinat muurame

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 21:46

Kyllä, ajattelin näin, muut vie sinne antiikkihuonekalujaan, minä vien mieheni:D
(siis vain ajattelin)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 21:44

En ole menossa, enkä ole aiemmin käynyt. Mutta tiedän tapahtumasta. Vasta luin siitä lehdestä. Pidän kaikesta vanhasta ja kauniista, joten mieli tekisi. Ja harmittaakin kun tapahtuma on niin kaukana täältä meiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:45

en ole käynyt, enkä ole nytkään menossa, mutta kiinostais kyllä , jos sinnepäin joskus tulossa , niin pistän tuon mieleen , joskos joskus.. ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:51

Kävin viime kesänä. Oli mukava tunnelma. En muistaakseni ostanut mitään. Onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:56

Ei kiinnosta muurame eikä sen markkinat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 22:01

En, olen Ilosaarirockissa joensuussa.
Lauantaina ja sunnuntaina asiakkaana, ma ja ti talkoolaisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 22:12

En ole. Minua kutsuu Ristiinan suunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 22:30

En mene. Taidan käydä katsomassa onko Kotkan Meripäivillä hulinaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 01:22

Ihan on muut markkinat mielessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.07.2009 - 02:25

Tuskinpa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 02:41

Kiinnostaisi kyllä, ehkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:27

Tuskin tulee mentyä, kun en ole koskaan käynyt. Kun ei tosta antiikista niin paljon kiinostusta ole meidän perheessä. ja tosiaan en ole tiennyt etttä sellaisetkin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:57

Ei kiinnosta tuo tapahtuma, en edes tiedä missä Muurame on. Eteläisessä suomessa on ehkä liikaakin tasokkaita antiikkitapahtumia joten ei merta edemmäs kalaan.