ensimmäiset mustikat söin tänään onko muilla tämän kesän mustikoista nautintoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 20:54

hautausmaan vieressä metsikössä oli tosi isoja pullukoita mustikat, mutta vaikka olivat houkuttelevan näköisiä, en kuitenkaan siitä paikasta niitä alkanut poimia

täytyy mennä muualle mustikkaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 20:57

En vielä ole uskaltanut metsään kaikenlaisten karhujen ja ötököiden pelossa mennä. Tulee kuulema ihan hyvä sato tänä vuonna. Syksyllä sitten sieneen ....no jos muutaman mustikan ottais? ...Sekaan.....sienimarjakeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:01

Päivällä maistoin ja huomasin että nyt ovat kypsyneet. Oman pihan mettän reunalta makunautinnot tein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:09

Meillä ei ole vielä mustikat kypsiä. Vielä menee aikaa. Jotkut kertovat, että tänne tuleekin huono mustikkasato :( Ensi viikolla pitää käydä katsastamassa. Olen himomustikkapiirakantekijä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:09

Mustikat o pahoi :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:11

en ole maistellut ja ehkä en mustikkametsään ennätäkään. Ja kaikki hevon hyttyset käy niin hermoille jotta vallan...!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:12

Mun suuhun mustikka maistuu parhaimmalta,mutta valitettavasti torilta on niitä ostettava.PIirakkamustikat ainaskin parin viikon päästä,ellen pääse syviin metsiin mustikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:12

En ole vielätänä kesänä mustikan makuun päässyt. Odotan jo että ainakin piirakkamarjat löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 21:13

Viime sunnuntaina söin ensimmäiset metsälenkilläni. Olivat hyvän makuisia, mutta pienehköjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:24

kyllä niitä on popsittu paljonkin..ja lisää kypsyy..täällä on jo saanut kerättyä kanttarellejakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:35

En oo vielä päässy maistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:52

en ole vielä tuolla metsässä känyt, mutta sain kuulla , et kypsiä siellä ois , joten piirakkamustikka metsään pitää kyl poiketa.. joskos huomenna jo.. ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 22:01

Muutaman mustikan olen jo maistanut. Tuli lapsuus mieleen. Marjoista eniten pidän metsämansikoista ja vadelmista, enkä kovin paljon niistäkään enää. Lakatkin maistuvat maidon kanssa, mutta en enää ole kovasti niidenkään perään. Hedelmät ovat ehkä nyt niitä, joita söisin mielelläni, ihan vaikkapaa hyvää omenaa. Niitäkään ei tahdo löytää kaupasta. Helpointa on syödä banaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 22:15

Mustikat vielä raakoja,kun metsässä kävelin. Heti kun kypsyvät pitää piirakka mustikat poimia.
Suuhunkin popsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 22:43

Eilen kävimme mustikassa,ihan syötäviä ja ah niin maukkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 00:21

soin rasian kun olin New Yorkissa.. olivat isoja ja herkullisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 00:25

eipä vielä tälle kesälle ole kerenny, mahdollisesti ensi viikonloppuna joutuu metsään jos en mitään tekosyytä viimetipassa keksi .... hyviähän kun vaan joku suuhun tois

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.07.2009 - 02:28

eipä ole :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 02:42

MAistoin minkä tuolla metsässä näin, hyvää oli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 05:21

Eilen illalla mökkirannassa mättäissä oli jo muutamia kypsiä joita maistelin. Maistuivat ihan mmmm..mustikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:41

Ei ole tullut maistettua tämän kesän mustikoita. Mutta mansikoita olen maistanut ja hyviä olivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2009 - 13:56

En ole onnistunut näkemään vielä mustikan mustikkaa. Jos ensi kerralla mökille mentyä tulisi hieman tutkailtua mättäitä. Mutta mustikkamaito pitää aina tehdä seuraavista mustikoista. Ensimmäiset meinaa mennä jo suoraan rasiasta suuhun ihan sellaisenaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 16:21

Ilolla odotan tämän kesän ensimmäistä mustikkamaitoa..